Balandžio 5 dieną vyko neįprastas Pardavimų ir marketingo studijų programos 3 kurso studentų modulio galutinis atsiskaitymas – tvaraus verslo idėjų pitch konkursas. Šis konkursas komponento Tvarus verslas dėstytojo Tomo Kazakevičiaus iniciatyva vyko jau trečius metus iš eilės. Modulio metu studentai vysto tvaraus verslo idėją, skaičiuoja jos atsipirkimo laiką, rengia patrauklų pristatymą (pitch) potencialiems investuotojams. Modulio pabaigoje šį darbą vainikuoja tvaraus verslo idėjų pitch konkursas, kurio metu idėjas ir jų pristatymą vertina ekspertų komisija. Šiais metais ekspertų komisiją sudarė „Equa Lietuva“ įkūrėja ir direktorė Dovilė Virbickienė, Mondelez International prekės ženklų vadovė Baltijos šalims Agnė Naureckienė, Bonduelle marketingo vadovė Baltijos šalims Vaida Lukaševičė ir Verslo fakulteto Komunikacijos katedros vedėja Viktorija Navickienė. Konkursui buvo pristatyta 13 skirtingų idėjų, iš kurių geriausiai įvertintos ir partnerių įsteigtais prizais apdovanotos 5.

Geriausiai įvertinti 2 idėjų pristatymai: „Įsipilk pats“ ir „Furnicycle“. Specialiais „tvarumo proveržio“ prizais apdovanotos „Ecodrive“, „Kaloringos kapsulėsir „(PA)TVARU“ komandos.

Komunikacijos katedros vedėja Viktorija Navickienė džiaugiasi studentų idėjų įvairove, atlikta technologinių galimybių, konkurencinės aplinkos, finansinių rodiklių analize, ir puikiu pasiruošimu pristatymams. Taip pat teigia, kad studentams labai vertinga gauti pastabas ir klausimus iš verslo srities atstovų, ypač ruošiantis įsilieti į darbo rinką. Todėl dar kartą dėkojame konkurso draugams Bonduelle, Equa Lietuva ir Mondelez už vertingus patarimus ir komentarus studentams bei įsteigtus prizus.