Lapkričio 12 dieną praūžė jau 24-oji Tarptautinė imitacinių bendrovių mugė, kuri šiemet sutraukė 33 įvairių mokyklų, kolegijų ir kitų švietimo įstaigų imitacines bendroves. Dėl susiklosčiusios situacijos šalyje, šiemet ji vyko kiek neįprastai – virtualiu būdu. Mugėje tradiciškai dalyvavo Kauno kolegijos Verslo fakulteto praktinio mokymo imitacinės bendrovės ,,Raštmena” ir ,,Žiedūna”.

Šiemet mugė pasitiko šūkiu „Verslo jungtys – raktas į sėkmę“. Dalyviai išskirtinai kūrybines mintis ir verslo idėjas skyrė globalių procesų kontekste vykstantiems įvairiems verslo labirintams bei galvosūkiams spręsti, tokiems kaip darni plėtra, naujųjų technologijų įveiklinimas, socialinė atsakomybė ir pan. Taip pat dėmesys skirtas žvilgsniui į ateitį –  inovatyviems sprendimams numatyti 2030 m. perspektyvoje.

Tarp gausybės mugės dalyvių Kauno kolegijos imitacinės bendrovės neliko nepastebėtos ir neįvertintos. IB  ,,Žiedūna”  (vadovė doc. dr. Jūratė Savickienė) laimėjo net keletą nominacijų,  taip pat pažymėta IB ,,Raštmena” (vadovė Irena Klimavičienė) verslo idėja.

„Norime pasidžiaugti, kad IB „Žiedūna“ komanda laimėjo apdovanojimą Už geriausią IB produkto pristatymą, diplomą Už tvarų verslą, sidabrinę nominaciją Verslo idėja 2030 ir Geriausio vadybininko nominaciją, kurią laimėjo mūsų darbuotoja Miglė Aleksandravičiūtė.  IB „Raštmena“ laimėjo bronzinę nominaciją Verslo idėja 2030. Labai džiaugiamės dėl laimėjimų. Nebūtume tiek pasiekusios be darbo vadovių Jūratės Savickienės ir Irenos Klimavičienės, kurios prisidėjo prie šių laimėjimų pasiekimo. Dėkojame Joms!“, – džiaugsmo neslepia ir įspūdžiais dalijasi Finansų trečiakursės Miglė Aleksandravičiūtė bei Brigita Valantinaitė. 

Pasak IB ,,Raštmena” vadovės I. Klimavičienės, Tarptautinė imitacinių bendrovių mugė – tai svarbus studentų verslumo, kūrybingumo ugdymo ir tarptautinio bendradarbiavimo renginys. „Nors viskas vyko nuotoliniu būdu, bet tikrai buvo pasiekta gerų rezultatų, patirta įtampos ir teigiamų emocijų“, – džiaugiasi I. Klimavičienė.

Mugės dalyviai buvo vertinami atsižvelgiant į komandinį darbą, gebėjimą geriausiai pateikti verslo idėją 2030, verslo provokacijos sprendimą, gebėjimą reklamuoti savo prekes/paslaugas ir kitus kriterijus.  Kauno kolegijos studentų pastangos kurti reprezentatyvias ir patrauklias imitacines bendroves pastebimos bei tarptautiniu mastu įvertinamos jau kelinti metai iš eilės.