Dar rudens semestre AB „Kauno grūdai“ atstovės – greitai paruošiamų produktų vadovė Oksana Šimoliūnaitė ir marketingo asistentė Justina Bičiūnaitė – lankėsi Kauno kolegijoje ir tąkart Pardavimų ir marketingo studijų programos studentams pristatė įmonę, atvejus iš realios veiklos ir užduotį integruotam projektiniam darbui komandose. Sausio pabaigoje studentai pristatė atliktų tyrimų rezultatus AB „Kauno grūdai“ atstovams.

Įmonės užsakymu Pardavimų ir marketingo studentai atliko tyrimą AB „Kauno grūdai“ greitai paruošiamų produktų „Sun Yan“ ir „Dorea“ marketingo valdymo analizė. Tyrimo metu buvo apklausta 918 Lietuvos gyventojų. Išanalizavus AB „Kauno grūdai“ greitai paruošiamų makaronų marketingo valdymo veiksnius ir padedant dėstytojoms doc. dr. Laimai Jesevičiūtei-Ufartienei, Jūratei Masčinskienei ir Smiltei Jūraitei, buvo pateikti siūlymai šių produktų prekės ženklo pozicijos stiprinimui šalies rinkoje. Studentų darbų pristatymuose dalyvavo ir patirtimi dalijosi jau kolegijoje viešėjusios O. Šimoliūnaitė, J. Bičiūnaitė, kurių gretas papildė AB „Kauno grūdai“ bei Marketingo tarnybos vadovas Artūras Skairys bei marketingo vadybininkė Rūta Andriuškevičiūtė.

A. Skairys teigia, kad tokio pobūdžio veiklos ir tyrimai – abipusiai naudingi: „Esame atviri bendradarbiavimui su studentais. Kasmet mūsų įmonių grupėje praktiką atlieka apie 100 studentų ir patys stengiamės dalyvauti studijų procese, kad studentai praktiškai pritaikytų įgytas žinias, o mes išgirstume „šviežių“ idėjų. Kauno kolegijos Pardavimų ir marketingo studentams nusprendėme skirti užduotį, kuri ne tik pritaikyta prie studijų programos, bet ir atliepia jų vartojimo tendencijas.“

Marketingo tarnybos vadovas neslepia, kad išgirsti rezultatai džiugina ir yra verti dėmesio: „Stebino studentų pasiruošimas darbų pristatymams, profesionalumas, kalbėjimo laisvumas. Šiandien nuskambėjo daug kūrybiškų idėjų, kurias bus galima apsvarstyti ir galbūt įgyvendinti. Tikrai ieškosime tolimesnių galimybių bendradarbiauti su Kauno kolegija“, – įspūdžiais dalijosi A. Skairys pastebėdamas, kad Verslo fakulteto Pardavimo ir marketingo studijų programa apjungia dvi skirtingas sritis, kurių specialistai dažnai neranda bendrų sutarimų. Anot jo, kolegijoje yra auginami naujos kartos specialistai, galėsiantys suprasti tiek pardavimų, tiek marketingo reikšmę ir priimti įmonei geriausius sprendimus.

Greitai paruošiamų produktų vadovė O. Šimoliūnaitė sako, kad įmonei naudinga sužinoti pačių studentų, kaip tikslinės auditorijos, nuomonę apie greitai paruošiamų produktų kategoriją: kas kreipia jų dėmesį, koks prekės ženklas gali pelnyti lojalumą, kokia vartojimo kultūra: „Juk būtent jie yra vieni iš tikslinės greitai paruošiamų produktų vartotojų auditorijos, todėl studentų atlikto tyrimo rezultatai džiugina. Iš savo pusės išgirdome naudingų įžvalgų. Tikiu, kad savo ruožtu studentai prisilietę ne tik prie teorijos, bet ir įgyvendinę praktines užduotis galės laisvai įsilieti į darbo rinką savo profesinėje srityje“, – pažymėjo AB „Kauno grūdų“ atstovė.

Doc. dr. L. Jesevičiūtė-Ufartienė pastebi, kad studentai buvo ypač aktyvūs ir atsakingai pažvelgė į paskirtą užduotį: „Studentų darbas analizuojant realią verslo situaciją yra nauja patirtis ir darbo specifikos organizacijoje praktika. Tiesioginis darbas modulinėse studijų programose su verslu kuria pridėtinę vertę tiek studentams, tiek verslo įmonėms, tiek būsimiems darbdaviams“, – aukštojo mokslo ir verslo bendradarbiavimo svarbą pabrėžia docentė.