Vis dažniau pasigirstant apie pandemijos pragiedrulius visuomenė vėl sujudo naudotis paslaugomis, kurių nebuvo galima suteikti karantino metu. Ne išimtis – sveikatingumo sektorius, kuriame netylantys telefonų skambučiai ir vartotojų užklausos privertė susimąstyti apie tai, kad žmonių jau nebetenkina įprasti paslaugų paketai, kad jų poreikiai yra pasikeitę.

Pandemijos metu teko uždaryti ne mažą dalį sveikatingumo centrų. Veiklą tęsti galėjo tik tos įstaigos, kurios turėjo galimybę teikti medicinines paslaugas, viena tokių įstaigų – „Eglės sanatorija“. Tačiau, kaip pasakoja įmonės atstovai, pastaruoju metu organizacija jaučia būtinybę galvoti apie naujus vartotojų paklausą patenkinančius produktus.

Dėl pasikeitusios situacijos ne tik mūsų šalyje, bet ir visame pasaulyje, pajautėme, kad ir mūsų klientų poreikiai pasikeitė – jiems reikia naujų paslaugų. Ypač tiems, kurie sirgo COVID-19 ir jaučia šios ligos liekamuosius reiškinius, todėl šiais metais pristatėme programą, skirtą šiems klientams atstatyti ir sustiprinti sveikatą – sanatorinio gydymo-reabilitacijos programą persirgusiems COVID-19 virusu“, – pasakoja „Eglės sanatorijos“ rinkodaros specialistė Edita Mazuronytė.

Pardavimų vadovė Viltė Liaugodienė teigia pastebinti, kad žmonės visuomet rūpinosi savo sveikata, tačiau dabar, po ilgai trukusio karantino,  daugelis pradėjo susidurti su kitokiomis sveikatos problemomis nei ankščiau, todėl sanatorija vis daugiau dėmesio skiria naujų sprendimų paieškai. „Kelių nakvynių atvykimai populiariausi tarp lietuvių, tačiau vis pozityvesnių signalų iš klientų pastebime kasdien – jie pradeda labiau domėtis, skambinti, klausti, užsisakinėti ir atvykti į sanatoriją ilgesnėms atostogoms su tikslu sustiprinti sveikatą“, – teigia V. Liaugodienė.

Galimybė pasižvalgyti į etalonu laikomą Suomijos pavyzdį

Atliepiant idėjų paieškos bei kūrybiškumo naujiems sprendimams poreikį balandžio mėnesį Kauno kolegija pakvietė „Eglės sanatoriją“ sutelkti jėgas ir kartu su partneriais iš Suomijos Xamk taikomųjų mokslų universitetu bei suomišku sveikatingumo sektoriaus partneriu Kruunopuisto dalyvauti tarptautiniame hakatone bei pasitelkiant studentų kūrybiškumą ir žinias  sukurti sprendimus, padedančius užtikrinti greitesnį bei efektyvesnį šių paslaugų sektoriaus atsigavimą po pandemijos.

Dvi dienas trukusiose dirbtuvėse dalyvavo Sveikatingumo ir SPA paslaugų vadybos, Taikomosios komunikacijos bei Kultūros ir laisvalaikio vadybos studentai. Dirbtuvių metu mišrios komandos kūrė paslaugų paketus partnerinėms Suomijos bei Lietuvos sveikatingumo organizacijoms: generavo idėjas, įtraukiant fizinio bei psichologinio atsigavimo aspektus, tyrė situaciją rinkoje – konkurenciją, išskirtinumą bei kainos santykį.

Skaitykite daugiau naujienų portale „Kauniečiams“.