Sakoma, jog nėra nieko galingesnio už talentingai papasakotą gerą istoriją ir tai puikiai žino rinkodaros specialistai, kurie šiuos elementus pritaiko paslaugų ar produktų marketingo srityje. Kovo mėnesį pažinimo lauką šia tema plėtė grupelė Verslo fakulteto Taikomosios komunikacijos bei Turizmo ir viešbučių vadybos studentų, kurie Vidzemės taikomųjų mokslų universitete (Vidzeme University of Applied Sciences) Latvijoje kartu su Suomijos LAB taikomųjų mokslų universitetu (LAB University of Applied Sciences) dalyvavo intensyviose istorijos pasakojimo (angl. Storytelling) programoje.

Šioje mainų programos „Norplus“ NEWELRA projekto programoje iš viso dalyvavo 35 turizmo ir komunikacijos studentų. Savaitę trukusių veiklų metu jiems suteikta galimybė išklausyti intensyvų kursą apie istorijų pasakojimą, rinkodaros principus ir jų panaudojimą turizmo pramonėje.

Susiskirstę į tarpdisciplinines, tarptautines komandas studentai siekė išsiaiškinti, kaip pritraukti turistus į atokesnes kaimo vietoves, naudojant pasakojimo metodą. Svečius priėmęs Vidzemės taikomųjų mokslų universitetas skyrė užduotį komandoms sukurti marketingo planą, siekiant pritraukti Estijos turistus Gaujos nacionaliniame parke.

Intensyvios programos veiklas vainikavo idėjų pristatymas: iš septynių komandų išrinkta viena geriausiai marketingo planą paruošusi komanda. Komandos vertintos pagal šiuos vertinimo kriterijus: pasakojimo elementų naudojimo būdą, istorijos naratyvą, pasiūlymo atitikimą tikslinio segmento poreikiams, paslaugų dizainą, kūrybiškumą, tvarumą ir įgyvendinamumą, marketingo logiką.

Viena iš studentus lydėjusių Kauno kolegijos atstovių, Komunikacijos katedros vedėja Viktorija Navickienė pasakoja, kad šis susitikimas – tai ilgametės Kauno kolegijos, Vidzemės ir LAB taikomųjų mokslų universitetų partnerystės atspindys, vykdant „Nordplus“ projektų veiklas. „Įgyvendinant šiuos projektus ir tęsiant draugystę su šiomis aukštojo mokslo institucijomis studentai ne tik plečia pažinimo lauką tarptautiniu lygmeniu, bet ir efektyviau pasisavina teorines bei praktines žinias, kitaip tariant, lavina minkštuosius įgūdžius, kurie padeda įgyti kietųjų įgūdžių“, – teigia V. Navickienė.

Istorijos pasakojimo (angl. Storytelling) intensyvi programa – tai „Nordplus“ projekto „Nordic Network For Creating New Earnings Logistics In Rural Areas (NEWELRA 2020)“ veiklų dalis. Įgyvendinant projektą, siekiama paspartinti studentų ir dėstytojų mainus tarp partnerių mokymosi ir mokslinių tyrimų plėtros bei inovacijų (TPI) institucijoms rinkti ir dalintis geriausia kaimo verslumo Baltijos ir Šiaurės šalyse patirtimi, įgyvendinti novatoriškus mokymo metodus, remiant kaimo verslininkus ir studentams suteikiant verslumo žinias bei įgūdžius. Ilgalaikėje projekto perspektyvoje (su visų partnerių institucijų indėliu) dienos šviesą turėtų išvysti kaimo verslumo Baltijos ir Šiaurės šalyse vadovas.