2020 metais – pasaulinis Covid-19 virusas tapo tikru iššūkiu laisvalaikio ir kultūrinių renginių organizatoriams. Ne išimtis Verslo fakulteto Kultūros ir laisvalaikio vadybos antro kurso studentai, kurių rudens semestro metu laukė neįprasta integruoto projekto užduotis – per mažiau nei du mėnesius suorganizuoti renginius, kurie galėtų būti vykdomi pandemijos sąlygomis.

Atsižvelgdami į pandemijos situaciją, būsimieji Kultūros ir laisvalaikio vadybininkai pasidalijo į dvi grupes. Pirmoji grupė nusprendė organizuoti „Paslaptingąjį labirintą“ – renginį, kuris spalio 21 d. vyko gyvai, laikantis visų sveikatos apsaugos reikalavimų. Antroji grupė priėmė sprendimą spalio 25 d. organizuoti renginį  „Verslas nuo Arbūzo“, kuris transliuotas virtualiu būdu.

Kaip teigia Kultūros ir laisvalaikio vadybos antrakursė Monika Baltranaitė, mintis organizuoti renginį „Paslaptingasis labirintas“ gimė, siekiant supažindinti pirmo kurso studentus su Kauno kolegija, skatinti jų kūrybiškumą bei gebėjimą dirbti komandoje: „Studentams, kurie atėjo įgauti išsilavinimo į šią įstaigą, ne viskas yra pažįstama kaip buvo mokykloje, tad tai jiems tampa kaip savaiminis labirintas“, – apie studentiško renginio koncepciją pasakoja antrakursė.

Renginio metu į septynias grupes susiskirstę studentai klaidžiojo kolegijos labirintais, vykdė užduotis bei siekė užimti prizines vietas. Organizatoriai džiaugiasi, kad renginyje dalyvavo studentai ne tik iš Verslo fakulteto, bet ir kitų kolegijos padalinių. „Visai komandai buvo smagu girdėti gerus žodžius bei pagyrimus, kad atėję pirmakursiai tokio tipo renginio net nesitikėjo!“, – jaudulio neslepia renginių organizatoriaus amplua išbandžiusi Monika.

Antrakursė neslepia, kad organizuoti renginį pandemijos metu buvo tikras iššūkis dėl gyvai vykstantiems renginiams taikomų reikalavimų, tačiau džiaugiasi, jog viskas pavyko sklandžiai.

Tuo tarpu kita studentų grupė išsikėlė tikslą padėti versliems žmonėms skleisti išprusimą verslo srityse, supažindinti jaunimą su verslo pasauliu bei jo pokyčiais.  Taip gimė „Verslas nuo Arbūzo“ idėja. Renginyje buvo išrinkti trys pašnekovai: Mantas Mackevičius („TavoMada.lt“ įkūrėjas), Vita Staniulytė („HappyPrint” įkūrėja) ir Renata Čiužienė („SąmoningaiŠeimai.lt“ įkūrėja), kurie  dalijosi asmenine bei rinkos patirtimi.

„Šis projektas buvo puikus pavyzdys kaip renginių organizatoriai kasdienybėje susiduria su įvairiomis grėsmėmis. Studentai pritaikydami kolegijoje įgytas žinias bei asmenines praktikas sukūrė šioje aukštojoje mokykloje dar nebuvusio formato renginį, kuris virtualioje erdvėje sulaukė net 7000 peržiūrų. Taip pat įgijo ne tik naujos patirties organizuojant renginį, bet ir žinių apie virtualios transliacijos socialiniuose tinkluose ypatumus. Be to, įgavo praktikos dirbant su virtualiais įrankiais bei išmoko dirbti komandoje“, – projekto nauda dalijasi Kultūros ir laisvalaikio vadybos antrakursis, „Verslas nuo Arbūzo“ projekto vadovas Domas Morkūnas.

Kadangi laiko buvo labai mažai, šio projekto organizatoriai turėjo vykdyti skubų marketingo planą – nufilmuoti 4 profesionalias vaizdo reklamas bei sukurti maketus informacijos sklaidai.  Be to, vienas iš išsikeltų organizatorių tikslų – rinktis draugiškus aplinkai sprendimus, tad nuspręsta vietoj įprastų informacijos sklaidos būdų (brošiūrų, skelbimų) pasirinkti viešinimą elektroniniu būdu.

Pasibaigus projektui  „Verslas nuo Arbūzo“  organizatoriai sulaukė komplimentų iš renginio pašnekovės Renatos Čiužienės: „Studentai ne tik sugalvojo patrauklią ir drąsią idėją, bet ir įgyvendino ją itin kokybiškai. Sveikintina šios grupės iniciatyva, nes jie darė, tai, kas jiems iš tiesų įdomu, ir pakreipė renginį taip, kad būtų iš tiesų vertinga, naudinga tiek jiems patiems, tiek kitiems studentams. Pranešėjams buvo parūpinta ne tik dovanų bet ir renginys buvo pakankamai išviešintas, transliacijų peržiūrų per 7 000, tai pranoko lūkesčius ir suteikė pridėtinę vertę pranešėjams“.

Kultūros ir laisvalaikio vadybos antrakursiai sutinka, kad ši neįprasta integruoto projekto užduotis, pradžioje kėlusi tiek baimės ir klausimų, suteikė itin vertingų  organizacinės patirties įgūdžių bei dar daugiau, – motyvacijos organizuoti panašaus tipo renginius. Pasibaigus projektams antrakursiai sulaukė tiek grįžtamojo ryšio ir pozityvių atgarsių, jog jau pripažįsta pasvarstantys apie galimas tęstines projektų veiklas.