Lekt., LFF e. sporto vadovas E. Abromavičius, LFF generalinis sekretorius E. Stankevičius, „CyberX Arena“ įkūrėjas ir vadovas R. Vyšniauskas.

Pirmadienį „CyberX Arenoje“ vykusioje spaudos konferencijoje pristatyti LFF įgyvendinti e. sporto projektai ir tolimesni jo vystymo planai, kuriais dalijosi Lietuvos futbolo federacijos (LFF) generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius, „CyberX Arena“ įkūrėjas ir vadovas Ramūnas Vyšniauskas bei Kauno kolegijos Verslo fakulteto Sporto vadybos studijų programos lektorius, LFF e. sporto vadovas Edgaras Abromavičius.

Konferencijos metu dėmesys atkreiptas į LFF e. sporto programą ir futbolo klubų įtraukimą, vietinius ir tarptautinius e. sporto turnyrus, bendradarbiavimą su mokslo organizacijomis ir edukaciją, planuojamus mokslinius tyrimus ir skaitmeninių produktų kūrimą bei vystymą.

„Augant e. sportui, į jį kartu su pasauline futbolo bendruomene įžengė ir Lietuvos futbolo federacija. E. sporte veiklą pradėjome 2019 m. ir šiandien jau galime pasidžiaugti pažanga ir skaitmeninių projektų rezultatais bei jų sukurta pridėtine verte“, – spaudos konferencijoje sakė LFF generalinis sekretorius E. Stankevičius, primindamas, kad tais pačiais metais pradėtas LFF ir Kauno kolegijos Verslo fakulteto bendradarbiavimas, įkuriant e. sporto akademiją.

LFF generalinis sekretorius E. Stankevičius su SV-9 studentu I. Saulevičiumi.

Šioje konferencijoje pristatyti tolimesnio LFF ir Kauno kolegijos bendradarbiavimo planai. „Džiaugiamės, kad Kauno kolegijos Verslo fakulteto iniciatyvos įgauna pagreitį. Šiemet su Lietuvos futbolo federacija atnaujinome bendradarbiavimo veiklas, kurios apima studentų praktiką, baigiamųjų darbų temų ruošimą bei artimiausiu metu bus skelbiama FIFA 22 atranka į Kauno kolegijos rinktinę“, – po konferencijos planuojamas veiklas įvardijo Sporto vadybos lektorius E. Abromavičius.

Pasak jo, toliau plėtojama LFF ir Kauno kolegijos partnerystė bus puiki galimybė Sporto vadybos studentams realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas. Pirmieji vaisiai jau skinami – praktikos projektus, susijusius su e. sporto veikla, sėkmingai pradėjo Sporto vadybos trečiakursiai Povilas Labanauskas ir Ignas Saulevičius. Turizmo ir laisvalaikio vadybos katedros vedėjas doc. dr. Andrius Brusokas papildo, kad kartu su LFF įgyvendinami projektai padeda įgyvendinti naują kolegijos strategiją, inovatyvius sporto vadybos projektus ir žengti tarptautinės veiklos keliu.

Apžvelgdamas LFF e. sporto planus, spaudos konferencijoje E. Abromavičius taip pat pristatė Lietuvos futbolo įgyvendinamus vaizdo žaidimų projektus. Vienas jų – vasarį startuosiantis LFF „Minecraft“ žaidimo serveris. Šiuo projektu siekiama jaunąją auditoriją edukuoti apie futbolą ir supažindinti su šios sporto šakos istorija Lietuvoje, taip pat rengti futbolo turnyrus ir kūrybinius konkursus. Balandį taip pat vyks LFF e. sporto turnyras „Rocket legue“, kurio finalinės rungtynės bus organizuojamos „CyberX Arenoje“.

Taip pat ketinama dalyvauti UEFA mokslinių tyrimų programoje, kuriame bus pateikiamas tyrimo projektas, atskleidžiantis reklamos integracijos veiksmingumą futbolo transliacijos metu per interaktyvią mediją. Šiam tyrimui atlikti, bus pasitelkiamos naujausios technologijos: virtualios realybės prietaisai ir „Playstation 5“ konsolės.