ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamas tarptautinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ pritraukia jaunimą iš viso pasaulio, kad supažindintų juos su socialinio verslo koncepcija, jos įgyvendinimu ir poveikiu. Geriausios 10 komandų finale varžysis dėl pagrindinio prizo – 3000 eurų.

Dalyvaudami konkurse „Creative Shock“ studentai gali pritaikyti verslo valdymo, rinkodaros ir kūrybiškumo įgūdžius bei praplėsti žinias apie socialinį verslą. Be to, tai galimybė įgyti tarptautinės patirties, užmegzti bendradarbiavimo ryšių, surasti naujų pažinčių ir pamatyti savo darbo kuriamą efektą. Užduotys sudarytos pagal esamus socialinių verslų poreikius, todėl geriausius sprendimus organizacijos sieks pritaikyti tikrame verslo modelyje.

„Creative Shock“ kasmet suburia jaunuolius  iš skirtingų šalių, jog kartu surastų sprendimus socialinio verslo formai ir tobulintų turimus jaunojo specialisto įgūdžius.

Pirminiuose etapuose konkurso dalyviai turės išspręsti dvi pateiktas socialinio verslo situacijas. 10 atrinktų komandų susitiks Vilniuje ir kovos dėl didžiojo prizo.

Nori dalyvauti? Registruok save arba savo komandą iki rugsėjo 24 d., 20 val.