Kauno kolegijos iniciatyva vasario 26 d. – kovo 22 d. vyko intensyvi programa „Vietovės įvaizdžio kūrimas taikant kūrybiškumo metodus“ (BIP “Place Branding Using Creativity Methods“).  

Programoje dalyvavo Kauno kolegijos studentai, taip pat svečiai iš Belgijos University College Leuven Limburg ir Latvijos Rezekne technologijų akademijos. Šią savaitę studentai susitiko Kauno kolegijoje ir tyrinėjo mūsų miestą (kultūrinius, edukacinius, sporto objektus), norėdami patys patirti čia esantį gyvenimą, įvertinti turizmo traukos objektus, infrastruktūrą, įmonių teikiamas paslaugas, kurios gali būti aktualios turistams. Apie Kauną, jo lankytinus objektus bei turistams pritraukti naudojamas marketingo strategijas papasakojo VšĮ „Kaunas IN“ atstovė Agnė Poderytė.

Studentai dirbdami tarpautinėse komandose analizavo tikslines turistų grupes, generavo idėjas jų pritraukimui. Įsivardinę unikalius objektus Kauno mieste, pristatė tikslinių turistų grupių pritraukimo į Kauno miestą pasiūlymus. Šios programos metu Belgijos, Latvijos ir Lietuvos studentai ugdė komunikavimo, socialines, pažinimo, profesines kompetencijas.