Prognozuojama, kad iki 2022 metų nuomonės formuotojų industrijos vertė išaugs iki 15 mlrd. JAV dolerių. Ši sritis vis didesnio prekių ženklų dėmesio sulaukia ir Lietuvoje. Kokia šiuo metu situacija nuomonės formuotojų rinkoje mūsų šalyje?

Pirmadienį, spalio 18 d., 15.30 val. Verslo fakulteto Vadybos ir teisės bei Komunikacijos katedros kviečia pasinerti į atsakymo paieškas su šios srities profesionale. Modulio „Komunikacijos poveikis masėms“ komponento „Asmeninė komunikacija“ metu svečiuosis kviestinė lektorė Laura Aleksandravičė – specializuotos influencerių marketingo agentūros influenceriai.lt įkūrėja ir vadovė.

Paskaitos viešnia apžvelgs Lietuvos nuomonės formuotojų rinką, pasidalins didžiausiais influencerių marketingo iššūkiais bei išsamiai papasakos apie prekių ženklų darbo su influenceriais principus.

Išsamiau apie lektorę:

Laura Aleksandravičė yra influencerių marketingo agentūros Influenceriai.lt įkūrėja ir vadovė, turinti daugiau nei 6 metų darbo su nuomonės formuotojų reklama patirtį.  Specializuota influencerių  marketingo agentūra Influenceriai.lt nuo 2018 metų kuria ir įgyvendina integruotos nuomonės formuotojų komunikacijos sprendimus prekių ženklams Baltijos šalyse, dirbdami su plačiu nuomonės formuotojų ratu – nuo nano iki mega influencerių.

Paskaita nuotolinė, skirta visiems, besidomintiems šia tematika. Prisijungimo nuoroda atsiunčiama po registracijos.