Gyvename skaitmeniniame pasaulyje, kuriame vartotojų patirtis nulemia ir kuria technologijos. Karantino metu išryškėjo priešingi poliai: kuomet vieni nespėjo suktis ir sprendė iššūkius susitvarkyti su išaugusiomis verslo apimtimis, kiti skundėsi, kad verslas sustojo. Akivaizdu, kad išaugo tas verslas, kuris pandemijos laikotarpiu gebėjo komunikuoti ir vykdyti pardavimus skaitmeniniais kanalais. Tačiau nepakanka atsidurti internete, kad tai duotų laukiamą rezultatą.

Ko reikia, kad šiuolaikinis verslas būtų sėkmingas? Gruodžio 9 d. 16.30 val. atsakymą į šį klausimą pateiks daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas Jurgis Gylys.

Jurgis Gylys yra verslo skaitmenizavimo ir verslo procesų optimizavimo konsultantas, turintis daugiau kaip 15 metų patirtį elektroninės prekybos ir skaitmeninių sprendimų kūrimo srityse. Kaip verslo praktikas, verslo savininkas ir išorės konsultantas, jis įgyvendino ne vieną inovatyvų projektą, kuris buvo pripažintas elektroninės prekybos geriausios praktikos pavyzdžiais. Nuo 2014 metų yra Lietuvos valstybės mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) ekspertas.

Susitikimas vyks Įstaigų ir įmonių administravimo trečiakursių modulio „Klientų valdymas“ metu.

Paskaita nuotolinė, atvira visiems, besidomintiems šia tema.