Didžiųjų duomenų, vadinamųjų „Big Data“, analitikų specialybė dabar – viena paklausiausių pasaulyje. Kaip verslo duomenų valdymas gali pasitarnauti kasdieniame darbe su klientais? Kviečiame į atsakymo paieškas pasinerti antradienį, lapkričio 22 d., nuo 13 val. Su Kauno kolegijos studentais įžvalgomis tema „Asmeniniai pasiūlymai – raktas į kliento širdį. Kaip duomenų analitika padeda geriau suprasti mūsų klientus ir jų poreikius?“ dalinsis telekomunikacijų bendrovės „Telia“ duomenų mokslo komandos vadovė Justina Sabienė.

„Papasakosime, kaip „Telia“ naudoja duomenis, siekdama suprasti savo klientų poreikius, kaip vyksta duomenų kelionė – nuo jų surinkimo ir analizės iki personalizuotų pasiūlymų. Pažvelgsime į skirtingų komandų darbo užkulisius ir sužinosime, kaip kuriami algoritmai. Taip pat pasidalinsime iššūkiais ir laimėjimais, kuriant geriausią klientų patirtį“, – kviesdama į atvirą paskaitą studentus, sako bendrovės atstovė.

Paskaita vyks nuotoliniu būdu, jos trukmė – iki 1 val.

Prisijungimo nuoroda atsiunčiama po registracijos.