Balandžio 1 d. Kauno kolegijoje vyko Verslo fakulteto Sporto vadybos trečiakursių e. sporto modulio projektinių darbų pristatymas, kurio metu studentai pademonstravo savo kūrybiškumą ir inovatyvumą, jungdami e. sporto pasaulį su marketingo, sporto vadybos ir reklamos principais. Renginyje dalyvavo Vilniaus „Wolves Twinsbet“ klubo projektų vadovas Titas Servutas, kuris kartu su kolegijos dėstytojais vertino studentų darbus ir išrinko geriausius.
Unikalūs projektai ir profesionalų įvertinimas
Studentų darbai stebino savo įvairove ir originalumu. Pristatymų metu buvo analizuojamos e. sporto rinkos tendencijos, kuriamos inovatyvios marketingo kampanijos, planuojami e. sporto renginiai ir nagrinėjami sporto vadybos aspektai. „Wolves Twinsbet“ atstovas T. Servutas teigė, kad buvo sužavėtas studentų gebėjimu integruoti e. sporto specifiką į įvairias verslo sritis.
„Buvo labai įdomi patirtis pamatyti, kaip studentai sugeba įtraukti e. sportą ir kalbėti apie įvairiausius marketingo, sporto vadybos, reklamos principus. Pamatėme tikrai labai unikalių darbų“, – po pristatymų kalbėjo T. Servutas.
Apdovanojimai ir galimybė bendrauti su profesionalais
Geriausių projektų autoriai buvo apdovanoti skatinančiosiomis stipendijomis ir Vilniaus „Wolves Twinsbet“ klubo įsteigtais prizais. Tai ne tik pripažinimas studentų pastangoms, bet ir puiki motyvacija toliau tobulėti.
Susitikimo metu studentai turėjo unikalią galimybę pabendrauti su „Wolves Twinsbet“ atstovu, užduoti jam klausimus ir sužinoti daugiau apie e. sporto industriją iš vidaus. Tai buvo ne tik teorinės žinios, bet ir praktinė patirtis, kuri pravers studentams ateityje.
Kauno kolegija džiaugiasi galėdama suteikti studentams galimybę susipažinti su e. sporto pasauliu ir įgyti praktinių įgūdžių, kurie yra itin paklausūs darbo rinkoje. Plėtojant tolimesnę partnerystę su „Wolves Twinsbet“, planuojama ir toliau skatinti e. sporto edukaciją ir inovatyvų mokymąsi. Artimiausiu metu planuojama organizuoti bendrus renginius, seminarus ir praktinius užsiėmimus, kurių metu studentai galės gilinti savo žinias apie e. sporto industriją, susipažinti su naujausiomis tendencijomis ir technologijomis, o taip pat įgyti praktinių įgūdžių, reikalingų sėkmingai karjerai šioje srityje.