Praėjusią savaitę fakulteto Maisto ir agrotechnologijų bei Pramonės inžinerijos ir robotikos katedrų dėstytojai kartu su studentai vyko į Kėdainius susipažintu su UAB „Vikonda grupė“. Verslo subjektą sudaro 14 įmonių, kurių vienos didžiausių ir žinomų daugeliui – ledų gamintoja „Vikeda“ (DADU), grūdinių ir kt. kultūrų augintoja „Krekenava“, konservuotų produktų gamintojas „Kėdainių konservų fabrikas“.

Bendrovės marketingo ir komunikacijos direktorius Tomas Želionis ir „Kėdainių konservų fabriko“ gamybos ir tiekimo grandinės direktorė Zita Petkevičienė svečius supažindino su pagrindinėmis „Vikondos grupės“ veiklos sritimis, pristatė kokybišką ir saugią bei vartotojui patrauklią produkciją, vykdomą eksportą į įvairias pasaulio šalis. Taip pat buvo aptarta įmonėse vyraujanti darbo specifika bei studentams sudaromos sąlygos atlikti profesinę praktiką.

Be kita ko, studentai ir dėstytojai susipažino su įmonėse vykstančiais technologiniais procesais – galėjo išvysti, kaip gaminami konservuoti produktai, sūreliai ir ledai. Svečiai, atstovaujantys skirtingas studijų programas, analizavo pagal studijų sritis jiems skirtus procesus. Majonezo ir konservuotų produktų gamybos klausimais antro kurso studijų programos Maisto technologija studentai diskutavo su „Kėdainių konservų fabriko“ gamybos vadovu Gyčiu Zakarausku ir produktų vystymo vadovu Simu Grincevičiumi. Tuo tarpu inžinerinius aspektus pirmo kurso studijų programos Automatika ir robotika studentai aptarė su įmonės technikos vadovu Dariumi Bagdonu. Sūrelių, ledų gamybos technologijas, gamybos įrenginių derinimus bei inžinerinius sprendimus pristatė UAB „Vikeda“ gamybos ir planavimo direktorius Karolis Polzunovas.

Per ganėtinai trumpą laiką studentai turėjo galimybę ne tik įgyti naujų teorinių žinių, bet ir pastarąsias pritaikyti, atliekant praktines užduotis realioje gamybinėje aplinkoje. Katedrų vedėjai dr. Ingrida Kraujutienė ir Vytautas Čapas įsitikinę, kad tokios (maisto produktų gamyba užsiimančios) įmonės kaip „Vikonda grupė“ kelia didelį pasitikėjimą būsimiems ir jauniems specialistams bei vartotojams, kurie yra linkę betarpiškai dalytis žiniomis ir patirtimi.