Gruodžio 12 dieną Vilniaus miesto apylinkės teisme įvyko baigiamasis projekto „Diena su teisėju“ renginys, kuriame buvo apdovanoti komisijos narių atrinkti 5 geriausių baigiamųjų darbų autoriai. Tarp laureatų atsidūrė Kauno kolegijos Teisės studijų programos studentė Viktorija Boglajevaitė. Šis pasiekimas vainikavo įtemptą dalyvavimą projekte, skirtame studentams, svarstantiems apie teisėjo karjerą.
„Diena su teisėju“ – kasmetinis Nacionalinės teismų administracijos ir Teisėjų tarybos organizuojamas projektas, vykstantis įvairiuose Lietuvos teismuose. Jo tikslas – suteikti studentams galimybę iš arti pažinti teisėjo profesiją, suprasti jos svarbą ir atsakomybę. Šiais metais projekte dalyvavo net 85 studentai iš įvairių šalies aukštųjų mokyklų, tarp jų keturi Kauno kolegijos atstovai: Viktorija Boglajevaitė, Deimantė Steponėnaitė, Lukas Petkevičius, Mindaugas Ašmontas.
Dalyviai turėjo unikalią galimybę stebėti teismo posėdžius, bendrauti su teisėjais bei aplankyti įvairias teisines institucijas. Baigiamoji užduotis tapo parengti refleksiją apie teisėjo darbą, kurioje atsispindėtų jų asmeninės įžvalgos bei patirtys.
Savo tekste Viktorija subtiliai perteikė teisėjo darbo svarbą ir iššūkius: „Teisėjas – tai tarsi teisingumo bokštas, stūksantis aukštai virš kasdienio pasaulio rūpesčių. Jo pamatai giliai įleidę šaknis į įstatymo raidę, bet jo viršūnė siekia etikos ir moralės aukštumas. (…) Kiekvienas sprendimas yra tarsi akmenukas, dedamas į pamatus, kurie laikys ne tik šią bylą, bet ir visuomenės pasitikėjimą.“
Baigiamojo renginio metu Viktorijos darbą itin palankiai įvertino vertinimo komisija, vadovaujama Lietuvos Aukščiausiojo Teismo teisėjo Andžejaus Maciejevskio. Komisijos pirmininkas dėkojo studentams už savitas bei vertingas mintis, o Verslo fakulteto studentei už jos refleksiją buvo įteiktas Lietuvos Aukščiausiojo Teismo teisėjų specialus prizas.
Projektas „Diena su teisėju“ yra reikšminga iniciatyva, kiekvienais metais suburianti teisę studijuojančius ar ja besidominčius jaunuolius. Ši programa ne tik leidžia pažinti teisėjo darbą, bet ir ugdo teisingumo suvokimą, skatina analizuoti moralines vertybes bei jų ryšį su teisine sistema.