Kovo 17–21 dienomis Verslo fakulteto Komunikacijos katedros vedėja Viktorija Navickienė kartu su dviem Finansų ir Logistikos studentais dalyvavo Pasaulinio švietimo tinklo „Businet“ organizuotame projekte „Trade Mission“. Šio projekto tikslas – pristatyti vietinius prekės ženklus užsienio rinkoje ir ieškoti bendradarbiavimo galimybių. Šiais metais projektas vyko Norvegijoje, Bergene, Vakarų Norvegijos taikomųjų mokslų universitete (Western Norway University of Applied Sciences).
Projekte dalyvavo daugiau kaip 160 studentų iš 15 aukštųjų mokyklų visoje Europoje, kurie atstovavo 48 prekių ženklus. Kauno kolegijos studentai į šį projektą vyko bendradarbiaudami su „Super Garden“ prekės ženklu ir Norvegijos rinkai pristatė šaltyje džiovintus ledus, uogas ir daržovių užkandžius „BITES“.
Pasirengimas projektui ir atlikti tyrimai
Prieš vykdami į projektą, studentai atliko išsamią „Super Garden“ produktų konkurencinės aplinkos ir vartotojų analizę, kontaktavo su prekybos organizacijų ir distributorių atstovais, kuriuos kvietė į mugę, bei parengė produktų pristatymo galimiems partneriams „pitchą“.
Projekto metu Bergene studentai pristatė Lietuvą kitiems dalyviams per kulinarinį paveldą, klausė paskaitų apie Norvegijos verslo kultūrą, tobulino pardavimų „pitchą“ ir atliko potencialių vartotojų apklausą apie atstovaujamus produktus.
„Trade Fair“ mugė ir Norvegijos vartotojų susidomėjimas
Projektą vainikavo „Trade Fair“ mugė, kurioje buvo pristatyti „Super Garden“ šaltyje džiovinti ledai bei šaltyje džiovintų uogų ir daržovių užkandžiai „BITES“. Kaip pasakoja studentus lydėjusi Komunikacijos katedros vedėja Viktorija Navickienė, Norvegijos vartotojai, ypač jaunimas, itin susidomėjo šaltyje džiovintais ledais: „Projekto dalyviai negailėjo pagyrų už idėją ir technologiją, sakė, kad tai kažkas visiškai naujo“.
Kauno kolegija nuolat skatina studentų dalyvavimą tarptautiniuose projektuose, siekdama plėsti jų akiratį, ugdyti verslumo ir inovatyvumo įgūdžius bei skatinti tarptautinį bendradarbiavimą. Šis projektas suteikė studentams neįkainojamos patirties tarptautinėje aplinkoje, leido jiems pritaikyti teorines žinias praktikoje, padėjo užmegzti vertingus ryšius su verslo atstovais ir tapo puikiu pavyzdžiu, kaip sėkmingai atstovauti Lietuvos verslą tarptautinėje arenoje bei prisidėti prie jo plėtros.