Kauno kolegijos Verslo fakulteto Pardavimų ir marketingo studijų programos antrakursiai modulyje „Marketingo valdymas“ turėjo išskirtinę galimybę išbandyti save realiame verslo kontekste – jie sprendė tikrus įmonių ir organizacijų iššūkius. Nuo pat rugsėjo pradžios, studentai gilinosi į įvairių prekės ženklų situacijas, analizavo rinkas, vartotojų elgseną ir kūrė sprendimus, kurie galėtų stiprinti įvaizdį, didinti žinomumą bei skatinti pardavimus. Tai nebuvo teorinė užduotis – visos situacijos remtos realių partnerių poreikiais.
„Ring of Joy“: kaip dovanoti džiaugsmą dar plačiau
Dirbdami su Uždarosios akcinės bendrovės „Mantinga“ prekės ženklu „Ring of Joy“, studentai ieškojo būdų, kaip padidinti spurgų (angl. donuts) pardavimus pasitelkiant marketingo komunikacijos priemones ir stiprinti įvaizdį per paramos bei ryšių su visuomene veiklas. Jaunieji rinkodaros specialistai atliko apklausas ir pateikė konkrečias rekomendacijas, kaip dar plačiau skleisti spurgų teikiamo džiaugsmo idėją.
Nacionalinis Kauno dramos teatras ir festivalis „Nerk į teatrą“: kūrybiškas žinomumo didinimo kelias
Studentai taip pat atliko Nacionaliniame Kauno dramos teatre organizuojamo tarptautinio edukacinio festivalio „Nerk į teatrą“ situacijų analizę ir kūrė idėjas, kaip padidinti jo žinomumą bei sustiprinti įvaizdį tarp jaunimo ir miesto bendruomenės. Jų siūlymai – nuo socialinių tinklų kampanijų iki influencerių įtraukimo, bilietų platinimo bendradarbiavimo ir nuolaidų sistemų – parodė, kad kūrybiškumas gali tapti galingu įrankiu kultūros komunikacijoje. Dar viena studentų grupė gilinosi į Nacionalinio Kauno dramos teatro komunikacijos iššūkius, ieškodama būdų, kaip patraukliau bendrauti su anglakalbe auditorija ir didinti teatro žinomumą tarptautiniu mastu.
„Energesman“: pasitikėjimas ir inovacijos
Trys studentų grupės dirbo su atliekų perdirbimo įmone „Energesman“, ieškodamos įvaizdžio stiprinimo ir vartotojų pasitikėjimo didinimo sprendimų. Jų siūlymai – nuo edukacinių kampanijų iki skaidrumo stiprinimo iniciatyvų – atspindėjo šiuolaikinį požiūrį į tvarią komunikaciją.
„Veikiame skaidriai ir į atliekų tvarkymą žvelgiame inovatyviai – nuolat ieškome naujų galimybių, kaip perdirbti atliekas sukuriant kuo daugiau pridėtinės vertės. Esame atviri naujovėms ir komunikacijoje bei rinkodaroje – tai bendras mūsų požiūris į veiklą“, – dėkodamas studentams už pristatytas idėjas ir kolegijos dėstytojoms Ligitai Zailskaitei, Ievai Kniukštienei ir Jūratei Maščinskienei bei fakulteto vadovams už galimybę pateikti iššūkį studentų tyrimams, teigė UAB „Energesman“ direktorius Algirdas Blazgys.
Įmonės atstovus maloniai nustebino studentų atlikta rinkos ir vartotojų įsitraukimo analizė, kurioje paaiškėjo, kad dauguma tirtų Vilniaus regiono gyventojų žino „Energesman“ prekės ženklą ir nemaža dalis jau sieja jį su atliekų tvarkymo inovacijomis. Tarp studentų siūlymų – rekomendacijos dažniau komunikuoti socialiniuose tinkluose ir kurti gyvą grįžtamąjį ryšį su vartotojais, stiprinant pasitikėjimą.
Įveiklintos studijos – tiesioginis kelias karjeros kryptimi
Šio projekto esmė – mokymasis per patirtį, kai teorinės žinios įgyja prasmę realiame kontekste. Studentai ne tik atliko rinkos tyrimus ir parengė marketingo planus, bet ir susipažino su verslo realijomis iš arti, dirbdami kartu su įmonių atstovais.
„Studentų tikslas buvo ne tik suprasti kiekvieno prekės ženklo specifiką, bet ir atlikus tyrimą parengti marketingo planą, galintį realiai prisidėti prie pateiktos problemos sprendimo. Dėkojame verslo atstovams, kurie įsitraukė į procesą, dalyvavo pristatymuose ir suteikė studentams galimybę realiai pritaikyti žinias. Tikime, kad tokia patirtis geriausiai ugdo būsimuosius specialistus“, – po dviejų mėnesių intensyvaus darbo reziumavo viena iš modulio dėstytojų Ieva Kniukštienė.
Kauno kolegijos Verslo fakultetas ir toliau siekia, kad studijos būtų ne tik apie žinias, bet ir apie realią patirtį, ryšius su verslu ir kūrybišką požiūrį į profesiją. Nes būtent taip gimsta ateities marketingo lyderiai – drąsūs, kūrybiški ir nebijantys iššūkių.