Spalio mėnesį Kauno kolegijos Verslo fakulteto studentai turėjo unikalią galimybę pažinti savo studijų srities profesionalų kasdienybę ir įgyti praktinių žinių, padedančių žengti tvirtą žingsnį į darbo rinką. Kviestiniai lektoriai, įmonių atstovai ir organizacijų specialistai dalijosi ne tik teorinėmis įžvalgomis, bet ir realiais darbo pavyzdžiais, įkvepiančiomis istorijomis bei praktiniais sprendimais.
Spalio pirmąją savaitę Turizmo ir laisvalaikio vadybos katedros studentai keliavo už auditorijos ribų. Sporto vadybos antrakursiai lankėsi Kauno „Žalgirio“ baseine, kur buvo supažindinti su vieno didžiausių sporto objektų veikla ir organizaciniais užkulisiais. Studentai stebėjo gelbėtojų darbą, stebėjimo kamerų sistemas bei vandens valymo ir filtravimo procesus, taip pat turėjo galimybę dalyvauti treniruotėje su garsiuoju plaukiku Danu Rapšiu. „Turėjome progą pamatyti baseino „širdį“ – apačioje vykstančius vandens valymo ir filtravimo procesus. Įspūdį paliko ir naujas ofisas su konferencijų sale bei teisėjų patalpos, iš kurių koordinuojamos plaukimo varžybos“, – įspūdžiais po vizito dalijosi grupės seniūnė Odeta Kumžaitė.
Tuo pačiu metu Turizmo ir viešbučių vadybos antro kurso studentai lankėsi viešbutyje „IBIS Styles“, kur turėjo galimybę susipažinti su tinklinio viešbučio specifika. Operacijų vadovė Neringa Krivickienė aprodė kambarius, papasakojo apie viešbučio veiklas, organizacinę struktūrą ir trumpai pristatė marketingo veiklas. Studentė Monika dalijosi, kad apsilankymas viešbutyje buvo ne tik įdomi, bet ir naudinga patirtis: „Patiko apžiūrėti kambarius, sužinoti, kaip darbuotojų bendradarbiavimas užtikrina sklandų viešbučio darbą. Buvo malonu bendrauti su šilta ir draugiška vadove, kuri atvirai dalijosi patirtimi. Supratau, kad norint kilti karjeros laiptais svarbu ne tik rodyti sugebėjimus, bet ir komunikuoti su vadovais.“
Spalio 10 d. Komunikacijos katedros studentai taip pat turėjo ypatingą svečią –„Komunikacijos poveikis masėms“ modulį jiems vedė Lietuvos kariuomenės Sausumos pajėgų, pėstininkų brigados Geležinis Vilkas, Kunigaikščio Vaidoto pėstininkų bataliono štabo S5 skyriaus specialistas Aivaras Norkevičius. Studentai gilinosi į kariuomenės komunikacijos procesus, sužinojo, kaip valdomas informacijos srautas, kaip kovojama su dezinformacija ir kaip išlaikomas organizacijos įvaizdis. Komunikacijos katedros dėstytoja Ieva Kniukštienė pažymėjo: „Lietuvos kariuomenė yra viena tų organizacijų, kurių komunikaciją paskaitose rodome kaip pavyzdinę: visada tiksli, struktūruota ir aiški. Didelėje organizacijoje tai užtikrinti nelengva, todėl svečias puikiai atskleidė kasdienio darbo niuansus, pasidalijo patirtimi ir, tikiu, įkvėpė studentus siekti aukščiausios kokybės, kuriant turinį komunikacijos lauke.“
Spalio 20 d. Taikomosios komunikacijos bei Pardavimų ir marketingo antrakursiai „Organizacijų komunikacija ir įvaizdžio formavimas“ modulio metu sulaukė ypatingo svečio – Viliaus Vėberio, restorano „DIA“ marketingo vadovo, svetingumo eksperto ir lektoriaus. Vilius pasakojo, kaip smulkmenos, nuoširdus dėmesys ir profesionalumas kuria vertę, lojalumą ir organizacijos įvaizdį, dalijosi realiomis istorijomis iš restoranų pasaulio ir atskleidė, kas dažniausiai lieka svečių atmintyje. Dėstytoja Ieva Kniukštienė pabrėžė: „Marketingas kartais suprantamas kaip tiesiog reklama, tačiau iš tiesų viskas yra ne apie tai – ypač paslaugų sektoriuje. Vertę kuria ne tai, kiek garsiai apie save kalbame, o tai, kokią patirtį gebame suteikti savo svečiui, vartotojui ar klientui.“ Ši paskaita įrodė, kad autentiška patirtis ir nuoširdus dėmesys visuomet bus kertiniai ilgalaikės sėkmės elementai.
Tuo metu spalio–lapkričio mėnesiais Apskaitos ir finansų katedra kartu su socialiniais partneriais tradiciškai rengia paskaitų ciklą „Apskaitos ir finansų kasdienybė: profesionalas – studentui“, kurio paskutinė paskaita vyks jau šį ketvirtadienį, spalio 23 d.
Praktinės patirties kupinas spalis parodė, kad Kauno kolegijos Verslo fakultete teorija ir praktika – neatsiejamas duetas. Turizmo ir laisvalaikio vadybos bei Komunikacijos katedrų organizuojamos veiklos ne tik papildo studijų programų turinį įsimintinomis patirtimis, bet ir leidžia studentams pažinti savo būsimą profesinį lauką iš vidaus – per tikras istorijas, gyvus susitikimus ir patirtį, kurią gali suteikti tik realus pasaulis.

