ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybė tradiciškai organizuoja tarptautinį socialinio verslo situacijų konkursą „Creative Shock“, kviesdama komandą suburti bei protą pamankštinti Kauno kolegijos Verslo fakulteto studentus. Pabandyti tikrai verta – socialinio verslo situacijų konkurso nugalėtojų laukia net 2500 eurų piniginis prizas!

Apie konkursą

„Creative Shock“ kasmet suburia studentus  iš viso pasaulio tam, kad šviestų apie socialinio verslo modelį, jo pritaikymą ir įtaką. Pirminiuose etapuose konkurso dalyviai turi išspręsti dvi socialinio verslo situacijas. 10 geriausių komandų finalines situacijas susitinka spręsti Vilniuje ir kovoja dėl didžiojo prizo. Daugiau informacijos apie konkursą galite rasti čia.

Praėjusiais metais konkurse norą dalyvauti ir jėgas išbandyti išreiškė net 1752 studentų iš daugiau nei 85 pasaulio šalių. Kasmet siekiama, kad renginys vis labiau augtų ir skatintų studentus  išnaudoti savo potencialą socialinio verslo kontekste.

Kodėl verta?

Tai ne tik gera galimybė iškelti sau naują iššūkį, bet taip pat puiki proga pritaikyti studijose įgytas žinias. Dalyvaujant „Creative Shock“ konkurse pritaikomi verslo vadybos, marketingo ir kūrybiškumo įgūdžiai bei praplečiamos žinios apie socialinį verslą. Taip pat tai gera proga įgyti tarptautinės patirties ir prisidėti prie realių sprendimų kūrimo, nes dalis sprendžiamų situacijų yra aktualios socialiniam verslui.

Nori dalyvauti?

  • Registruok save arba savo komandą el. paštu verslocentras@go.kauko.lt iki rugsėjo 18 d. 
  • Dalyvauk dviejuose pirminiuose konkurso etapuose;
  • 10 geriausių komandų bus pakviestos dalyvauti finalinėje konkurso dalyje, kuri vyks lapkričio 25–28 dienomis Vilniuje.