ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamas tarptautinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ jau devintąjį kartą sukvies aktyviausius studentus iš viso pasaulio. Pagrindinis konkurso prizas – 2000 eurų piniginė premija ir „Turkish Airlines“ bilietai į abi puses pasirinkta kryptimi.

„Creative Shock” dalyviai konkurso metu pritaikys verslo vadybos, rinkodaros ir kūrybiškumo įgūdžius bei žinias apie socialinį verslą. Pirmajame konkurso etape studentams bus pateikti du socialinio verslo atvejai, kuriems bus kuriamos inovatyvios strategijos. Pagrindinis konkurso tikslas – problemų sprendimu grįsto mokymo metodika išspręsti realias situacijas, su kuriomis susiduriama įgyvendinant socialinio verslo modelį.

Geriausiai pasirodžiusios komandos dalyvaus keturių dienų renginyje Vilniuje, kuriame lauks profesionalų paskaitos, komandinės užduotys ir linksmos veiklos. Galiausiai finalininkams bus pateikta situacija, verta pagrindinio konkurso prizo.

Praėjusiais metais konkurse norą dalyvauti išreiškė net 1741 dalyvis iš viso pasaulio, o finale pasirodžiusių komandų idėjas vertino įmonę Lietuvoje įkūręs olandas Timas van Wijkas ir savo srities profesionalų komisija.

Kviečiame užpildyti registracijos anketą (http://creativeshock.lt/) iki spalio 6 dienos, 20 valandos. Registruotis galima individualiai arba 3–4 narių komandomis.

Kilus klausimams, kreipkitės į konkurso organizatorių el. p. info@creativeshock.lt.