Pardavimų ir marketingo programos studentai kartu su Verslo fakulteto dėstytojais bei Kultūros ir kūrybinių industrijų tyrėjų grupe organizuoja bei vykdo turinio rinkodaros taikymo tyrimą. Tyrimo tikslas – ištirti turinio rinkodaros ypatumus ir patikrinti struktūrinį turinio rinkodaros modelį vietokūros aspektu.

Išvykos metu būsimieji marketingo krypties specialistai rinko duomenis iš  Birštono miesto verslo, viešojo sektoriaus įmonių, viešųjų erdvių. Veiklos vykdymas ir jos tolimesni etapai leidžia realizuoti antro kurso studentų Marketingo valdymo modulio Rinkos analizės ir tyrimų komponentės praktinę dalį.

2023 m. liepos 4 d. Kauno kolegija ir Birštono savivaldybė pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuria siekiama stiprinti ir plėtoti tarpinstitucinę partnerystę – rengti bendras mokslo ir studijų integracijos iniciatyvas, projektus bei dalintis gerąja patirtimi.

 

Tyrimo pavadinimas Turinio rinkodaros tyrimas
Trukmė nuo 2023 spalio 9 d. iki 2023 lapkričio 15 d.
Tyrimo tikslas ištirti turinio rinkodaros ypatumus ir patikrinti struktūrinį turinio rinkodaros modelį vietokūros aspektu
Tyrimo objektas turinio rinkodara
Tikslinė grupė  vartotojai, suaugusieji asmenys, vietiniai ir atvykstantys turizmo paslaugų vartotojai
Duomenis renka Kultūros ir kūrybinių industrijų tyrėjų grupė ir Kauno kolegijos Verslo fakulteto dėstytojai ir studentai
Duomenų rinkimo vieta  Birštono miesto verslo ir viešojo sektoriaus paslaugas teikiančios įmonės, viešosios erdvės
Papildoma informacija
tyrimui vykdyti naudojami planšetiniai kompiuteriai ir popieriniai klausimynų variantai, sudarytos sąlygos atsakyti į klausimus internetu