Spalio 10–12 dienomis Kauno „Žalgirio“ arenoje šurmuliuos lankytojai – čia vyks paroda „Rinkis prekę lietuvišką“, kasmet suburianti įvairius lietuvių gamintojus. Tarp parodos dalyvių – ir Kauno kolegijos Verslo fakulteto komanda, kviesianti susipažinti su mokslinių tyrimų inovacijomis, pažangiomis technologijomis, juslinių patirčių tyrimais bei praktiniais sveikatos ir vartotojo elgsenos vertinimo sprendimais.

Mokslas, kuris atskleidžia vartotojo pasirinkimus: „iMotions“ tyrimai

Kauno kolegijos Verslo fakultete pradeda veikti unikali tyrimų laboratorija, kurioje atveriamos naujos galimybės verslui ir mokslui. Čia galima tirti ne tik tai, ką žmogus sako apie produktą ar paslaugą, bet ir tai, ką jis iš tiesų jaučia.

Naudodami modernias technologijas, Verslo fakulteto mokslininkai analizuoja žvilgsnio kryptį, mimiką, judesius bei fiziologinius atsakus – stresą, susidomėjimą, emocijas. Tyrimuose naudojama „iMotions“ programinė įranga ir „Plux“ sensoriai, leidžiantys vienu metu registruoti kelis signalus – judesius, veido mimiką, fiziologinius rodiklius ir akių sekimą. Tokiu būdu sukuriamas daugiasluoksnis vartotojo patirties vaizdas: galima įvertinti ne tik, kaip produktas atrodo ar kokį įspūdį palieka, bet ir kokias emocijas bei pojūčius jis iš tikrųjų sukelia – stresą, malonumą, komfortą ar pasitikėjimą.

Laboratorijoje vykdomi tyrimai apima:

  • Kosmetikos produktų testavimą – kvapų, tekstūrų, pakuočių poveikio analizę.
  • Procedūrų efektyvumo tyrimus – fiziologinių ir emocinių reakcijų stebėjimą realiu laiku.
  • Virtualios ir papildytos realybės sprendimų vertinimą – nuo grožio konsultacijų iki inovatyvių reklamos formų.
  • Produktų kūrimo testavimą dar ankstyvoje stadijoje.

Ši tyrimų kryptis ne tik padeda įmonėms kurti patrauklesnius ir patikimesnius produktus, bet ir suteikia galimybę akademinei bendruomenei plėtoti inovatyvius mokslinius projektus kartu su verslo partneriais.

Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ lankytojai galės:

  • užsidėti akių sekimo akinius ir patirti, kaip fiksuojama žvilgsnio kryptis;
  • pamatyti įrašus iš atliekamų tyrimų – kaip analizuojamos emocijos, fiziologiniai signalai ir reakcijos į produktus;
  • susipažinti su interaktyvių testų pavyzdžiais, atskleidžiančiais, kaip mokslas padeda kurti patrauklesnius produktus.

Kviečiame spalio 10–12 d. užsukti į Kauno kolegijos Verslo fakulteto stendą ir iš arčiau pamatyti, kaip nuo žvilgsnio iki jausmo, nuo duomenų iki sprendimų gimsta naujas požiūris į vartotoją!