Lapkričio 20-23 d. Kauno kolegijoje vykęs tradicinis Verslo katedros renginys kvietė komandas generuoti idėjas darbdavio įvaizdžio formavimui, akcentuojant patrauklumą naujų darbuotojų pritraukimui. Į klausimą „Kaip gali padėti Šerlokas Holmsas?“, studentai ieškojo atsakymų analizuojant darbdavio įvaizdį ir formuojant sprendimus, kurie pritrauktų naujus savo srities profesionalus.

Renginio metu pranešimus skaitė ir komunikacijos galios darbdavio įvaizdžiui aktualijas pristatė portalo „CV-Online“ marketingo vadovė Rita Karavaitienė, Kauno kolegijos Bendruomenės gerovės vadovė Smiltė Jūraitė ir Kaunas IN Verslo skyriaus investicinės aplinkos projektų vadovas Gytautas Kulakauskas. Dalyviai taip pat aplankė UAB „Teltonika Networks“ ir UAB „Tomegris“, vizitų metu susipažino su įmonių veikla, bei darbuotojų rinkoje kylančiais iššūkiais, kurie tapo pagrindine renginio užduotimi.

„Teltonika Networks“ – sparčiai auganti technologijų kompanija, profesionalios tinklo įrangos gamintoja tarptautinėms rinkoms. „Tomegris“ yra  transporto ir logistikos paslaugų teikėja, nuolat plečianti savo veiklą, jog patenkintų esamų ir naujų klientų poreikius. „Verslo dienos 2023“ renginio metu, studentai analizavo šių įmonių įvaizdį ir ieškojo darbdavio įvaizdžio tobulinimo sprendimų.

Iš verslo atstovų ir Verslo katedros dėstytojų sudaryta komisija skyrė tris prizines vietas, I vieta laimėjo 500 Eur, II vieta 400 Eur, o III vietą užėmusi komanda buvo apdovanota knygomis. Prizinį fondą skyrė UAB „Teltonika Networks“ ir UAB „Tomegris“. „Renginys buvo puikus, smagu buvo stebėti studentų pristatymus ir išgirsti jų akimis matomą darbdavio įvaizdį bei tobulintinas vietas“, – reziumavo UAB „Tomegris“ personalo vadovė Inga Sušinskienė.

Pasiteiravus kas lėmė sėkmę renginio metu, renginio dalyviai vienareikšmiškai tvirtino, jog viena pagrindinių priežasčių, kuri prisidėjo prie rezultatų, yra stipri komanda, kurios nariai pasiruošę tarpusavyje bendradarbiauti, aktyviai dalijasi generuojamomis idėjomis bei supranta vidinės ir išorinės komunikacijos svarbą. „Stengėmės akcentuoti praktiškai pritaikomą informaciją ir realistiškai įgyvendinamas idėjas, kurios būtų lengvai suprantamos. Pristatėme keletą pavyzdžių, kaip mūsų pasiūlymai gali būti įgyvendinti, pabrėždami naudą tiek darbuotojui, tiek darbdaviui. Visa tai leido mums išsiskirti iš kitų ir užtikrinti sėkmingą rezultatą“, – akcentavo pirmo kurso Tarptautinio verslo programos studentai Sandra Doroševičiūtė, Kasparas Morkūnas, Rūta Majauskaitė ir Teisės programos antro kurso studentė Rusnė Sipavičiūtė.

„Mes ne tik išgirdome daug naudingos informacijos, kuri mums padėjo šiame projekte, bet ir gavome įžvalgų apie būsimas praktikos ir karjeros galimybes. Džiaugiamės galėję fiziškai apsilankyti įmonėse ir tiesiogiai užduoti mums rūpimus klausimus. Tuo pačiu raginame visus studentus dalyvauti šiame renginyje kitais metais – tai puiki galimybė plėtoti kūrybiškumą, gerinti komandinį darbą ir tobulinti komunikacijos bei viešojo kalbėjimo įgūdžius“, – skatindama ir kitus studentus įsitraukti į projektines veiklas, linki pirmąją vietą laimėjusios komandos narė Sandra Doroševičiūtė.

Renginio organizatoriai dėkoja verslo partneriams UAB „Teltonika Networks“ ir UAB „Tomegris“ už įsteigtus prizus ir linki sėkmės, kuriant patrauklų darbdavio įvaizdį jauniesiems savo srities specialistams. Studentams taria ačiū už kūrybiškus sprendimus, kurie įkvepia veikti ir suteikia naujų minčių.