Kūrybiškas žmogus – koks jis? Ar žaidžiantis, ar gilus mąstytojas, ar nuolat veikiantis? Atsakymus padėjo surasti Vytauto didžiojo universiteto ŽŪA Verslo ir socialinės partnerystės centro komanda. Kūrybinis mąstymas išreiškiamas gebėjimu generuoti naujas idėjas, sprendimus ar koncepcijas. Išsamiai pristatytos kūrybinio lavinimo technikos, kurios padeda skatinti ir tobulinti kūrybinius įgūdžius bei mąstymo procesus.

Ieškant atsakymų į kūrybiškumo ugdymą, mokymuose dalyvavo daugiau kaip 60 Kauno kolegijos Technologijų fakulteto dėstytojų, studentų, administracijos darbuotojų. Gebėjimas pritaikyti įvairias kūrybinio lavinimo technikas ugdymo procese atneša visapusę naudą visiems šio proceso dalyviams. Mokymų metu s pristatytas kūrybinio mąstymo procesas bei atskleisti pagrindiniai taikymo principai.

Vieni iš metodų pažadina smalsumą, išlaisvinant nuo racionalių, įprastų idėjų. Kiti metodai moko idėjose matyti pozityvumą, o ne jas kritikuoti; grupėje ar individualiai generuoti kūrybiškumus sprendimus; pritaikyti vizualinę techniką, kuri padeda organizuoti mintis ir idėjas apie konkretų klausimą ar problemą. Mokymai leido patvirtinti, kad  kūrybinis mąstymas yra įgūdis, kurį galima tobulinti ir lavinti per nuolatines pastangas ir praktiką.