Nuo 2018 lapkričio Technologijų fakulteto, Pramonės ir inžinerijos katedroje vykdomas projektas “Skills for Baltic Wood Industry – European Quality in Vocational Education and Training” Nr. 601123-EPP-1-2018-1-DE-EPPKA2-SSA atliko savianalizę, siekiant nustatyti dalyvių, dėstytojų ir darbdavių pasitenkinimą projektu. Jos metu buvo apklaustos trys tikslinės grupės – dėstytojai, darbdaviai ir projekto dalyviai.
Pagrindinis klausimyno tikslas buvo išsiaiškinti dėstytojų nuomonę apie darbą projekte. Dėstytojams projekto tikslai ir rezultatai aiškūs, paskaitų tvarkaraštis tenkino, o ir laiko daugumai pakako. Materialinių resursų dėstytojai nestokojo, problema buvo tik su elektroninių knygų prieinamumu dalyviams.
Didžiausios problemos, su kuriomis susidūrė dėstytojai tai darbas nuotoliniu būdu, neaiškus paskaitų tvarkaraštis, komunikacijos trūkumas. Įgyta dėstytojų patirtis projekto metu buvo įvairi. Kai kurie džiaugiasi, kad dalyviai daug labiau suinteresuoti ir motyvuoti mokytis. Kiti turėjo galimybę dirbti ir patirties semtis iš skirtingo profilio studentų.
Pagrindinis klausimyno darbdaviams tikslas – išsiaiškinti darbdavių nuomonę apie mokymų kokybę. Dauguma apklaustų darbuotojų teigia pastebėję, kad darbuotojai patobulėję, o dažniausiai įvardijami privalumai – dalyvių supažindinimas su naujomis technologijomis ir tendencijomis baldų pramonėje, ekonominių žinių gerinimas, įgūdžių tobulinimas su projektavimo programomis.
Pastebimas trūkumas – kursai nuotoliniu būdu. Anot darbdavių, labiausiai reikėtų daugiau praktinių užsiėmimų, dalinimosi patirtimi, akcentuotis į pažangiausias įmones ir naujausias technologijas. Visi apklaustieji sutinka, kad mokymai darbuotojams turės teigiamos įtakos jų darbe: dalis planuoja didinti atlyginimą ar kėlimą pareigose.
Pagrindinis šio klausimyno tikslas buvo išsiaiškinti studentų pasitenkinimą mokymų kokybe.
Kurso rezultatus dalyviai vertina įvairiai. Dauguma respondentų įgijo daugiau dėstomo dalyko žinių, įgytos žinios ir patirtis bus pritaikoma darbo vietoje. Nors bendra prasme dalyviai kursu patenkinti, tačiau galima išskirti ir tobulintinus aspektus.
Dauguma apklaustųjų pritaiko arba planuoja darbe taikyti įgytas žinias. Labiausiai dalyviams patiko praktiniai darbai, susisteminta ir aiškiai pateikta mokymosi medžiaga, dėstytojų darbas bei bendravimas su kolegomis iš kitų miestų. Kaip tobulintinus aspektus, respondentai nurodo aiškesnį paskaitų tvarkaraštį, geresnę dėstytojų komunikaciją karantino metu. Visi apklaustieji rekomenduotų kursus kitiems.
Apklausos rezultatai džiugina, nes visos trys tikslinės grupės (dėstytojai, studentai ir dalyviai) apie projekto vykdymą ar atsiliepė palankiai. Daugiau apie projektą „Skilled-up“ galite sužinoti apsilankę:
https://www.kaunokolegija.lt/en/about-us/internationalisation/#1610093753232-715887eb-bad3
Europos Komisijos parama šio leidinio rengimui nereiškia pritarimo jo turiniui, kuriame pateikiama autorių nuomonė, todėl Europos Komisija negali būti laikoma atsakinga už informaciją panaudotą šiame leidinyje.