Kovo 18 d. Medijų technologijų katedros studentai turėjo galimybę bendrauti su verslo atstovais ir ne tik įgyti naujų žinių, bet ir suprasti, ko iš būsimų specialistų tikisi darbdaviai.
Dinamiškoje medijų rinkoje reikalingi įvairūs specialistai. Visgi norint būti konkurencingam ir sėkmingai darbuotis šioje sferoje, yra būtina informacinių technologijų ir dizaino žinių bei įgūdžių sintezė, kaip teigė pasaulinėje kompiuterinių žaidimų vaikams kūrimo rinkoje gerai žinomos įmonės „TutoTOONS“ animatorių komandos vadovė Inga Indrašiūtė. Kartu su kolege Kotryna Rimaite seminare „2D Animatorius žaidimų rinkoje. Nuo ko pradėti, jei nori būti geru specialistu” įmonės atstovės pristatė studentams aktualiausias animacijos programas žaidimams kurti, diskutavo apie būtinas kompetencijas norintiems dirbti šioje srityje. Multimedijos, Reklamos technologijų ir Grafinių ir skaitmeninių medijų studijų programų studentai gavo diferencijuotas užduotis konkursams, kurias atlikę bus apdovanoti specialiais prizais, o geriausi – pakviesti prisijungti prie „TutoTOONS“ komandos.
Kitame seminare tarptautinės kompanijos „StarLett“ atstovas Danielius Šemetulskis supažindino Reklamos technologijų studijų programos studentus su spaudos įrangos, žaliavų ir eksploatacinių medžiagų naujovėmis.
Kompanija „StarLett“ astovauja pasaulinius spaudos įrangos gamintojus Baltijos šalyse ir Baltarusijoje. D. Šemetulskis išsamiai pristatė modernią ir kokybišką „HP Indigo“ skaitmeninės spaudos technologiją ir įrangą. Diskusijoje su studentais buvo aptartos karjeros reklamos ir spaudos medijų srityje įžvalgos ir perspektyvos.