Spalio 14–18 dienomis Informatikos, inžinerijos ir technologijų fakultete lankėsi svečiai iš Kazachstano – viešėjo dvi dėstytojos iš International Educational Corporation (KazGASA) Kazachstano architektūros ir civilinės inžinerijos akademijos: prof. dr. Daniya Shoganbekova ir prof. dr. Irina Kuznetsova.

Šio vizito metu jos vedė geodezijos ir kartografijos paskaitas Informatikos, inžinerijos ir technologijų fakulteto Geodezijos ir Alytaus fakulteto Statinių inžinerinių sistemų studijų programų studentams. Profesorės pristatė šiuolaikines geodezijos praktikas, taip pat dalinosi įžvalgomis apie Kazachstano geodezinio tinklo kūrimo ir modernizavimo iššūkius bei ypatybes, naudojant pasaulines navigacijos sistemas. Buvo aptariami fotogrametrijos ir nuotolinių tyrimų metodai, kurie vis plačiau taikomi tiek Kazachstane, tiek kitose šalyse. Viešnios taip pat pristatė geografinių informacinių sistemų (GIS) plėtros galimybes bei BIM (Building Information Modeling) integracijos į geodeziją ir statybų sektorių pritaikymą.
Dėstytojų vizitas vyko pagal tarptautinių mainų programą „Erasmus+“, kuris suteikė progą ne tik skaityti paskaitas, bet ir dalintis patirtimi su vietos akademine bendruomene. Diskusijų metu su Informatikos, inžinerijos ir technologijų fakulteto darbuotojais ir dėstytojais buvo aptariami geodezijos ir inžinerijos mokymo skirtumai tarp Lietuvos ir Kazachstano, nagrinėtos inovatyvių mokymosi metodų taikymo galimybės. Taip pat buvo analizuojamos profesinių kompetencijų tobulinimo per tarptautines stažuotes galimybės, siekiant parengti aukšto lygio specialistus.
Vizito metu taip pat buvo diskutuojama apie glaudesnio bendradarbiavimo tarp abiejų institucijų perspektyvas, ypač tose srityse, kurios susijusios su matavimų inžinerija ir kitomis taikomosios mokslo veiklos sritimis. Toks bendradarbiavimas padėtų plėtoti tiek mokslinę veiklą, tiek studentų ir dėstytojų profesines kompetencijas.
Dėstytojų iš Kazachstano vizitas buvo ypač reikšmingas studentams ir akademiniams darbuotojams, nes ne tik sustiprino tarptautinį bendradarbiavimą bei skatino žinių mainus, bet ir atvėrė naujas galimybes tolesnei mokslinės veiklos plėtrai, tarptautiniams tyrimams ir profesiniam augimui.