„European Digital Education for Social Inclusion and Global Neighbourhood“ (E-DESIGN) (Nr. 604451-EPP-1-2018-1-DE-EPPKA3-IPI-SOC-IN) – beveik tris metus trunkantis tarptautinis projektas, vykdomas pagal „Erasmus+“ programos KA3 veiksmų priemones. E-DESIGN organizuojami mokymai, vykdomi nuo 2020 metų lapkričio mėnesio, yra skirti įvairioms tikslinėms grupėms ir įgyvendinami pagal programas, sukurtas tarptautinio projekto vykimo laikotarpiu.

Pirmieji projekto rezultatais pasinaudojo Kauno kolegijos studentai, kiek vėliau – Kauno miesto bendrojo ugdymo mokyklų moksleiviai. Aptariami rezultatai mažesniuose miesteliuose / kaimiškose vietovėse veikiančių mokyklų mokinius pasiekė vėliausiai. Šių metų spalio mėnesį su projekto tikslais ir pasiektais rezultatais buvo supažindinti Kauno kolegijos Socialinio darbo studentai.

Projekto įgyvendinimo darbo grupei vadovaujanti Technologijų fakulteto prodekanė dr. Irma Spūdytė su Socialinio darbo studijų programą pasirinkusiais studentais diskutavo šiais probleminiais klausimais: kokios socialinės rizikos grupės patiria didžiausią skaitmeninę atskirtį Lietuvoje? Kokiose įstaigose būtų tikslinga vesti skaitmeninio raštingumo mokymus? Kaip socialiniai darbuotojai galėtų prisidėti prie socialiai pažeidžiamų asmenų grupių skaitmeninės atskirties mažinimo? Taip pat buvo paliestos ir kitos diskusinės temos.

Kaip teigia Socialinio darbo katedros dėstytojas Ovidijus Grincevičius, būsimiems socialinio darbo specialistams svarbu suprasti, kad socialiai pažeidžiamų asmenų grupių integracija į darbo rinką ir socialinė įtrauktis gali būti pagerinta, sudarant tinkamas sąlygas organizuoti skaitmeninį švietimą.

E-DESIGN projekto tikslas – sukurti Europos skaitmeninę mokymo platformą, skirtą socialinei įtraukčiai ir visuotinei kaimynystei skatinti. Projektas yra skirtas kovai su socialine nelygybe,  socialiai remtinų asmenų grupių, ypač migrantų ir pabėgėlių, skaitmeninių kompetencijų plėtojimui, siekiant pagerinti jų įsidarbinimo ir aktyvaus įsitraukimo į bendruomenės veiklą galimybes.

Europos Komisija neprisidėjo prie informacinio pranešimo, kuriame pateiktas tik autorių požiūris, parengimo. Komisija nėra atsakinga už bet kokį pranešime esančios informacijos panaudojimą.