2021 metų paskutinėmis spalio mėnesio dienomis Kipre įvyko šeštasis tarptautinio projekto European Digital Education for Social Inclusion and Global Neighbourhood (E-DESIGN) (Nr. 604451-EPP-1-2018-1-DE-EPPKA3-IPI-SOC-IN), vykdomo pagal „Erasmus+“ programos KA3 veiksmų priemones, partnerių susitikimas.

Projekto partnerių susitikime dalyvavo Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedros docentė dr. Irma Spūdytė, Pramonės inžinerijos ir robotikos katedros docentė dr. Ina Bikuvienė ir tarptautinės veiklos koordinatorė Viktorija Gudauskaitė. Kartu su partneriais iš Vokietijos, Portugalijos, Graikijos, Kipro ir Italijos buvo aptarti beveik trejus metus trunkančio projekto darbo rezultatai, organizaciniai baigiamosios konferencijos, vyksiančios 2021 metų gruodžio mėnesį, klausimai. Projekto veiklas ketinama įgyvendinti iki 2021 metų gruodžio 31 dienos.

Per trejus projekto E-DESIGN gyvavimo metus tiek Kauno kolegijos studentai, tiek bendrojo ugdymo mokyklų moksleiviai, tiek Technologijų fakulteto užsienio partneriai pasinaudojo galimybe pagal projekto metu parengtas užduotis mokytis 3D modeliavimo, žiniatinklių kūrimo, mikrovaldiklių programavimo subtilybių. Mokymuose dalyvavę studentai, moksleiviai, mokytojai projektavo 3D modelius, naudodamiesi „OnShape“, „TinkerCad“ ir „SketchUp“ programomis, kūrė žiniatinklio svetaines, naudodamiesi „WordPress“ turinio kūrimo sistema, susipažino su programuojamais elektroniniais prietaisais „Arduino“, naudojančiais mikrovaldiklius.

Kaip teigia dr. Irma Spūdytė, reaguojant į Pramonės 4.0 keliamus iššūkius, būtina skatinti įvairių socialinių grupių skaitmeninį raštingumą, siekiant kuo mažesnio atotrūkio nuo technologinės pažangos. Jos nuomone, ne mažiau svarbu yra gerinti visuomenės supratimą apie skaitmeninio švietimo svarbą, jos teikiamas galimybes.

E-DESIGN projekto tikslas – sukurti Europos skaitmeninę mokymo platformą, skirtą socialinei įtraukčiai ir visuotinei kaimynystei skatinti. Projektas yra skirtas kovai su socialine nelygybe,  socialiai remtinų asmenų grupių, ypač migrantų ir pabėgėlių, skaitmeninių kompetencijų ugdymui, siekiant pagerinti jų įsidarbinimo ir aktyvaus įsitraukimo į bendruomenės veiklą galimybes.

Europos Komisija neprisidėjo prie informacinio pranešimo, kuriame pateiktas tik autorių požiūris, parengimo. Komisija nėra atsakinga už bet kokį pranešime esančios informacijos panaudojimą.