Paskutinę birželio savaitę Kauno kolegijos Technologijų fakulteto dėstytojas dr. Laimonas Kairiūkštis vyko į dėstymo vizitą Vendos universitete, Pietų Afrikos Respublikoje. Vizitas buvo itin intensyvus – savaitė buvo užpildyta paskaitomis ir susitikimais su Vendos universiteto Technologijų fakulteto vadovybe bei kiekvienos katedros darbuotojais. Vizito kulminacija tapo vieša paskaita, kurioje dalyvavo universiteto personalo nariai, magistrantūros studentai iš įvairių katedrų bei fakulteto vedėjai. Renginį oficialiai atidarė prof. Lutendo Murulana, Mokslo ir inžinerijos fakulteto dekano pavaduotojas moksliniams tyrimams ir magistrantūros studijoms. Pristatydamas dr. Laimoną Kairiūkštį, prof. Murulana pabrėžė, kad Vendos universitetas siekia ilgalaikio bendradarbiavimo su Kauno kolegija ir pasiūlė dėstytojui apsvarstyti stažuotės galimybę Vendos universitete, kurios metu būtų galima įgyvendinti daugiau bendrų projektų.
Viešoje paskaitoje dr. Laimonas Kairiūkštis skaitė pranešimą tema „IoT Metrologija“, kurioje išsamiai supažindino klausytojus su skaitmeninės metrologijos pagrindinėmis sąvokomis ir standartais. Jis pateikė praktinių pavyzdžių, kaip atliekant kalibravimą užtikrinti matavimų sietį su pirminiais etalonais ir pagerinti matavimų tikslumą.
Vizito metu buvo užmegzti dalykiški santykiai, kurie netrukus peraugs į bendrus projektus. Dr. Laimonas Kairiūkštis kartu su Vendos universiteto profesoriumi Sphiwe Mhlongo, Afrikos žiemos (Lietuvoje – vasaros) atostogų metu, parašė bendrą straipsnį apie probleminio mokymosi diegimą technologinių studijų procese. Mokslo darbas, pavadintas „Integration of Additional Teaching Activities into the Study Process by Developing Students’ Information Technology and Robotics Skills“, bus publikuotas ir pristatytas IEEE 21st International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training konferencijoje.
Džiugu, kad skirtinguose žemynuose gyvenantys žmonės geba rasti bendrą kalbą ir kuria bendrus mokslinius darbus, kurie svariai prisideda ne tik prie dėstytojų asmeninio, bet ir prie abiejų institucijų augimo bei tobulėjimo.