Lietuvos e.sporto bendruomenė pamažu buriasi aplink aukštąsias mokyklas. Ir universitetai bei kolegijos pradeda suteikti tam puikias sąlygas. Viena iš tokių aukštųjų mokyklų – neseniai su Lietuvos futbolo federacijos e.sporto departamentu sutartį pasirašiusi Kauno Kolegija, kuri pasiūlys ir specialius e.sporto kursus mokytojams.

„Analizuojame darbo rinkos ir nuolat besikeičiančius būsimų studentų poreikius bei siekiame pasiūlyti praktiškas ir inovacijomis grįstas studijas. E.sportas yra viena greičiausiai augančių pramogų sričių Lietuvos ir užsienio rinkose. Atsižvelgdami į šias tendencijas 2019 m. įkūrėme Kauno kolegijos e.sporto akademiją, kuri labai greitai sulaukė didelio susidomėjimo ir tapo studentų pamėgta vieta. Įdomu ir tai, kad, pristatant moksleiviams Kauno kolegijos erdves, būtent e.sporto akademijoje būsimi studentai nori sustoti ir išbandyti savo jėgas tarpusavyje. Sporto vadybos studijų programos modulyje „Sporto medijų vadyba“ vienas iš dedamųjų komponentų yra „E.sporto valdymas“, kurį sudaro 5 kreditai. Siekiame, kad būsimi sporto vadybininkai susipažintų su e.sporto teoriniais ir praktiniais valdymo aspektais bei šios industrijos pritaikymo perspektyvomis profesinėje veikloje organizuodami įvairius renginius, čempionatus.“

„Sukaupta patirtis rodo, kad kiekvienoje srityje turi dirbti savo sričių profesionalai. Atsižvelgdami į tai, kad e.sporto industrija sparčiai auga, sukūrėme neformaliojo mokymo programą „e.sporto taikymas ugdymo procese“, kuri skirta bendrojo lavinimo ir aukštųjų mokyklų darbuotojams, siekiantiems įgyti ir/ar gilinti žinias, susijusias su elektroninio sporto žaidimų industrijos ypatumais“, – apie naujos programos poreikį teigia Kauno kolegijos Verslo fakulteto Turizmo ir laisvalaikio vadybos katedros vedėjas dr. Andrius Brusokas.

„15min“ straipsnyje „Svetur dairytis nereikia: aukštosios mokyklos Lietuvoje pradeda siūlyti elektroninio sporto programas“.