{"id":28010,"date":"2025-10-31T10:20:51","date_gmt":"2025-10-31T08:20:51","guid":{"rendered":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/?p=28010"},"modified":"2025-10-31T10:57:28","modified_gmt":"2025-10-31T08:57:28","slug":"studentai-sprende-realius-verslo-issukius-nuo-teatro-iki-atlieku-perdirbimo-verslo","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/studentai-sprende-realius-verslo-issukius-nuo-teatro-iki-atlieku-perdirbimo-verslo\/","title":{"rendered":"Studentai sprend\u0117 realius verslo i\u0161\u0161\u016bkius: nuo teatro iki atliek\u0173 perdirbimo verslo"},"content":{"rendered":"
\u201eRing of Joy\u201c: kaip dovanoti d\u017eiaugsm\u0105 dar pla\u010diau<\/strong><\/p>\n Dirbdami su U\u017edarosios akcin\u0117s bendrov\u0117s \u201eMantinga\u201c prek\u0117s \u017eenklu \u201eRing of Joy\u201c, studentai ie\u0161kojo b\u016bd\u0173, kaip padidinti spurg\u0173 (angl. donuts<\/em>) pardavimus pasitelkiant marketingo komunikacijos priemones ir stiprinti \u012fvaizd\u012f per paramos bei ry\u0161i\u0173 su visuomene veiklas. Jaunieji rinkodaros specialistai atliko apklausas ir pateik\u0117 konkre\u010dias rekomendacijas, kaip dar pla\u010diau skleisti spurg\u0173 teikiamo d\u017eiaugsmo id\u0117j\u0105.<\/p>\n Nacionalinis Kauno dramos teatras ir festivalis \u201eNerk \u012f teatr\u0105\u201c: k\u016brybi\u0161kas \u017einomumo didinimo kelias<\/strong><\/p>\n Studentai taip pat atliko Nacionaliniame Kauno dramos teatre\u00a0organizuojamo tarptautinio edukacinio festivalio \u201eNerk \u012f teatr\u0105\u201c situacij\u0173 analiz\u0119 ir k\u016br\u0117 id\u0117jas, kaip padidinti jo \u017einomum\u0105 bei sustiprinti \u012fvaizd\u012f tarp jaunimo ir miesto bendruomen\u0117s. J\u0173 si\u016blymai \u2013 nuo socialini\u0173 tinkl\u0173 kampanij\u0173 iki influenceri\u0173 \u012ftraukimo, biliet\u0173 platinimo bendradarbiavimo ir nuolaid\u0173 sistem\u0173 \u2013 parod\u0117, kad k\u016brybi\u0161kumas gali tapti galingu \u012frankiu kult\u016bros komunikacijoje.\u00a0Dar viena student\u0173 grup\u0117 gilinosi \u012f Nacionalinio Kauno dramos teatro komunikacijos i\u0161\u0161\u016bkius, ie\u0161kodama b\u016bd\u0173, kaip patraukliau bendrauti su anglakalbe auditorija ir didinti teatro \u017einomum\u0105 tarptautiniu mastu.<\/p>\n Trys student\u0173 grup\u0117s dirbo su atliek\u0173 perdirbimo \u012fmone \u201eEnergesman\u201c, ie\u0161kodamos \u012fvaizd\u017eio stiprinimo ir vartotoj\u0173 pasitik\u0117jimo didinimo sprendim\u0173. J\u0173 si\u016blymai \u2013 nuo edukacini\u0173 kampanij\u0173 iki skaidrumo stiprinimo iniciatyv\u0173 \u2013 atspind\u0117jo \u0161iuolaikin\u012f po\u017ei\u016br\u012f \u012f tvari\u0105 komunikacij\u0105.<\/p>\n \u201eVeikiame skaidriai ir \u012f atliek\u0173 tvarkym\u0105 \u017evelgiame inovatyviai \u2013 nuolat ie\u0161kome nauj\u0173 galimybi\u0173, kaip perdirbti atliekas sukuriant kuo daugiau prid\u0117tin\u0117s vert\u0117s. Esame atviri naujov\u0117ms ir komunikacijoje bei rinkodaroje \u2013 tai bendras m\u016bs\u0173 po\u017ei\u016bris \u012f veikl\u0105\u201c, \u2013 d\u0117kodamas studentams u\u017e pristatytas id\u0117jas ir kolegijos d\u0117stytojoms Ligitai Zailskaitei, Ievai Kniuk\u0161tienei ir J\u016bratei Ma\u0161\u010dinskienei bei fakulteto vadovams u\u017e galimyb\u0119 pateikti i\u0161\u0161\u016bk\u012f student\u0173 tyrimams, teig\u0117 UAB \u201eEnergesman\u201c direktorius Algirdas Blazgys. \u012eveiklintos studijos \u2013 tiesioginis kelias karjeros kryptimi\u00a0<\/strong><\/p>\n \u0160io projekto esm\u0117 \u2013 mokymasis per patirt\u012f, kai teorin\u0117s \u017einios \u012fgyja prasm\u0119 realiame kontekste. Studentai ne tik atliko rinkos tyrimus ir pareng\u0117 marketingo planus, bet ir susipa\u017eino su verslo realijomis i\u0161 arti, dirbdami kartu su \u012fmoni\u0173 atstovais.<\/p>\n \u201eStudent\u0173 tikslas buvo ne tik suprasti kiekvieno prek\u0117s \u017eenklo specifik\u0105, bet ir atlikus tyrim\u0105 parengti marketingo plan\u0105, galint\u012f realiai prisid\u0117ti prie pateiktos problemos sprendimo. D\u0117kojame verslo atstovams, kurie \u012fsitrauk\u0117 \u012f proces\u0105, dalyvavo pristatymuose ir suteik\u0117 studentams galimyb\u0119 realiai pritaikyti \u017einias. Tikime, kad tokia patirtis geriausiai ugdo b\u016bsimuosius specialistus\u201c, \u2013 po dviej\u0173 m\u0117nesi\u0173 intensyvaus darbo reziumavo viena i\u0161 modulio d\u0117stytoj\u0173 Ieva Kniuk\u0161tien\u0117.<\/p>\n Kauno kolegijos Verslo fakultetas ir toliau siekia, kad studijos b\u016bt\u0173 ne tik apie \u017einias, bet ir apie reali\u0105 patirt\u012f, ry\u0161ius su verslu ir k\u016brybi\u0161k\u0105 po\u017ei\u016br\u012f \u012f profesij\u0105. Nes b\u016btent taip gimsta ateities marketingo lyderiai \u2013 dr\u0105s\u016bs, k\u016brybi\u0161ki ir nebijantys i\u0161\u0161\u016bki\u0173.<\/p>\n
<\/a>Kauno kolegijos Verslo fakulteto Pardavim\u0173 ir marketingo studij\u0173 programos antrakursiai<\/strong> modulyje \u201eMarketingo valdymas\u201c tur\u0117jo i\u0161skirtin\u0119 galimyb\u0119 i\u0161bandyti save realiame verslo kontekste \u2013 jie sprend\u0117 tikrus \u012fmoni\u0173 ir organizacij\u0173 i\u0161\u0161\u016bkius.\u00a0Nuo pat rugs\u0117jo prad\u017eios, studentai gilinosi \u012f \u012fvairi\u0173 prek\u0117s \u017eenkl\u0173 situacijas, analizavo rinkas, vartotoj\u0173 elgsen\u0105 ir k\u016br\u0117 sprendimus, kurie gal\u0117t\u0173 stiprinti \u012fvaizd\u012f, didinti \u017einomum\u0105 bei skatinti pardavimus. Tai nebuvo teorin\u0117 u\u017eduotis \u2013 visos situacijos remtos reali\u0173 partneri\u0173 poreikiais.<\/p>\n
<\/a>\u201eEnergesman\u201c: pasitik\u0117jimas ir inovacijos<\/strong><\/p>\n
\n\u012emon\u0117s atstovus maloniai nustebino student\u0173 atlikta rinkos ir vartotoj\u0173 \u012fsitraukimo analiz\u0117, kurioje paai\u0161k\u0117jo, kad dauguma tirt\u0173 Vilniaus regiono gyventoj\u0173 \u017eino \u201eEnergesman\u201c prek\u0117s \u017eenkl\u0105 ir nema\u017ea dalis jau sieja j\u012f su atliek\u0173 tvarkymo inovacijomis. Tarp student\u0173 si\u016blym\u0173 \u2013 rekomendacijos da\u017eniau komunikuoti socialiniuose tinkluose ir kurti gyv\u0105 gr\u012f\u017etam\u0105j\u012f ry\u0161\u012f su vartotojais, stiprinant pasitik\u0117jim\u0105.<\/p>\n