{"id":27830,"date":"2025-10-07T09:56:29","date_gmt":"2025-10-07T06:56:29","guid":{"rendered":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/?p=27830"},"modified":"2025-10-07T09:56:29","modified_gmt":"2025-10-07T06:56:29","slug":"spalio-10-12-dienomis-susitikime-parodoje-rinkis-preke-lietuviska","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/spalio-10-12-dienomis-susitikime-parodoje-rinkis-preke-lietuviska\/","title":{"rendered":"Spalio 10\u201312 dienomis susitikime parodoje \u201eRinkis prek\u0119 lietuvi\u0161k\u0105\u201c"},"content":{"rendered":"

Spalio 10\u201312 dienomis Kauno \u201e\u017dalgirio\u201c arenoje \u0161urmuliuos lankytojai \u2013 \u010dia vyks paroda \u201eRinkis prek\u0119 lietuvi\u0161k\u0105\u201c, kasmet suburianti \u012fvairius lietuvi\u0173 gamintojus. Tarp parodos dalyvi\u0173 \u2013 ir Kauno kolegijos Verslo fakulteto komanda, kviesianti susipa\u017einti su mokslini\u0173 tyrim\u0173 inovacijomis, pa\u017eangiomis technologijomis, juslini\u0173 patir\u010di\u0173 tyrimais bei praktiniais sveikatos ir vartotojo elgsenos vertinimo sprendimais.<\/p>\n

Mokslas, kuris atskleid\u017eia vartotojo pasirinkimus: \u201eiMotions\u201c tyrimai<\/strong><\/span><\/p>\n

Kauno kolegijos Verslo fakultete pradeda veikti unikali tyrim\u0173 laboratorija, kurioje atveriamos naujos galimyb\u0117s verslui ir mokslui. \u010cia galima tirti ne tik tai, k\u0105 \u017emogus\u00a0sako<\/em>\u00a0apie produkt\u0105 ar paslaug\u0105, bet ir tai, k\u0105 jis i\u0161 ties\u0173\u00a0jau\u010dia<\/em>.<\/p>\n

Naudodami modernias technologijas, Verslo fakulteto mokslininkai analizuoja \u017evilgsnio krypt\u012f, mimik\u0105, judesius bei fiziologinius atsakus \u2013 stres\u0105, susidom\u0117jim\u0105, emocijas. Tyrimuose naudojama\u00a0\u201eiMotions\u201c programin\u0117 \u012franga<\/strong>\u00a0ir\u00a0\u201ePlux\u201c sensoriai,<\/strong>\u00a0leid\u017eiantys vienu metu registruoti kelis signalus \u2013 judesius, veido mimik\u0105, fiziologinius rodiklius ir aki\u0173 sekim\u0105. Tokiu b\u016bdu sukuriamas daugiasluoksnis vartotojo patirties vaizdas: galima \u012fvertinti ne tik, kaip produktas atrodo ar kok\u012f \u012fsp\u016bd\u012f palieka, bet ir kokias emocijas bei poj\u016b\u010dius jis i\u0161 tikr\u0173j\u0173 sukelia \u2013 stres\u0105, malonum\u0105, komfort\u0105 ar pasitik\u0117jim\u0105.<\/p>\n

Laboratorijoje vykdomi tyrimai apima:<\/p>\n