{"id":26677,"date":"2025-03-12T09:59:14","date_gmt":"2025-03-12T07:59:14","guid":{"rendered":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/?p=26677"},"modified":"2025-03-12T09:59:14","modified_gmt":"2025-03-12T07:59:14","slug":"is-teorijos-auditorijoje-i-pazinti-su-praktika-studentai-azuolyno-bibliotekoje-gilinosi-i-komunikacijos-issukius-bei-sprendimus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/is-teorijos-auditorijoje-i-pazinti-su-praktika-studentai-azuolyno-bibliotekoje-gilinosi-i-komunikacijos-issukius-bei-sprendimus\/","title":{"rendered":"I\u0161 teorijos auditorijoje \u2013 \u012f pa\u017eint\u012f su praktika: studentai \u0104\u017euolyno bibliotekoje gilinosi \u012f komunikacijos i\u0161\u0161\u016bkius bei sprendimus"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Verslo fakultete Tarptautin\u012f versl\u0105<\/a> studijuojantys antro kurso studentai, kurie pavasario semestre turi\u00a0 \u201eIntegruot\u0173j\u0173 marketingo komunikacij\u0173\u201c modul\u012f, kartu su Verslo katedros lektore Smilte Juraite vyko \u012f \u0104\u017euolyno bibliotek\u0105, kur gilinosi \u012f \u0161ios organizacijos vykdom\u0105 vidin\u0119 bei i\u0161orin\u0119 komunikacij\u0105. Vizito metu bibliotekos darbuotojos pristat\u0117 studentams bibliotekos veikl\u0105 ir pasidalijo savo darbo patirtimi bei komunikacijos i\u0161\u0161\u016bkiais.<\/p>\n Lektor\u0117 S. Jurait\u0117 steb\u0117josi su\u017einojusi, kad studentai n\u0117ra buv\u0119 \u0161ioje did\u017eiausioje Kauno miesto bibliotekoje, kuri 2024 m. sausio m\u0117nes\u012f po modernizacijos v\u0117l atv\u0117r\u0117 duris visuomenei. \u0104\u017euolyno biblioteka, esanti Radast\u0173 g. 2, Kaune, tapo ne tik \u017eini\u0173 \u0161altiniu, bet ir kult\u016bros bei laisvalaikio erdve, pritaikyta \u012fvairioms veikloms. \u201eMan svarbu, kad studentai matyt\u0173, kaip teorin\u0117s \u017einios pritaikomos realiame pasaulyje. Tokios i\u0161vykstamosios paskaitos leid\u017eia ne tik susipa\u017einti su komunikacijos procesais organizacijose, bet ir prakti\u0161kai spr\u0119sti realius i\u0161\u0161\u016bkius. Siekiu, kad studentai kuo daugiau mokyt\u0173si per patirt\u012f ir suprast\u0173, kaip j\u0173 \u012fgytos \u017einios gali b\u016bti pritaikytos profesin\u0117je veikloje\u201c, \u2013 mintimis dalijosi Verslo katedros lektor\u0117 S. Jurait\u0117.<\/p>\n Bibliotekos darbuotojos supa\u017eindino studentus su komunikacijos strategijomis, tikslin\u0117mis auditorijomis, pozicionavimo ypatumais bei i\u0161\u0161\u016bkiais, su kuriais susiduria, siekdamos pritraukti skirtingas auditorijas. Ypatingas d\u0117mesys buvo skirtas jaunimo auditorijai, kuri, pasak darbuotoj\u0173, yra viena sunkiausiai pasiekiam\u0173 ir sudominam\u0173 grupi\u0173. Po pristatymo studentai susipa\u017eino su bibliotekos erdv\u0117mis ir jiems buvo pavesta sukurti komunikacijos kampanij\u0105 pasirinktai tikslinei auditorijai. U\u017eduotis ap\u0117m\u0117 \u0161\u016bkio suk\u016brim\u0105, kampanijos id\u0117jos vystym\u0105, vizualini\u0173 sprendim\u0173 maketavim\u0105 bei komunikacijos kanal\u0173 ir priemoni\u0173 parinkim\u0105.<\/p>\n Studentai nuo\u0161ird\u017eiai d\u017eiaug\u0117si galimybe ne tik susipa\u017einti su \u012fdomia dar nelankyta vieta, bet ir atlikti reali\u0105 atvejo analiz\u0119, ie\u0161kant b\u016bd\u0173, kaip pritraukti jaunus \u017emones \u012f bibliotek\u0105. \u0160i i\u0161vykstamoji paskaita suteik\u0117 studentams vertingos praktin\u0117s patirties ir leido geriau suprasti komunikacijos i\u0161\u0161\u016bkius bei sprendimus kult\u016bros \u012fstaigose.<\/p>\n