{"id":2166,"date":"2018-05-04T12:54:40","date_gmt":"2018-05-04T12:54:40","guid":{"rendered":"http:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vef\/?p=2166"},"modified":"2018-05-16T10:48:46","modified_gmt":"2018-05-16T10:48:46","slug":"stazuote-belgijoje-isskirtinis-demesys-nuo-rugsejo-pasirodysianciai-tarptautinio-verslo-programai","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/stazuote-belgijoje-isskirtinis-demesys-nuo-rugsejo-pasirodysianciai-tarptautinio-verslo-programai\/","title":{"rendered":"Sta\u017euot\u0117 Belgijoje: i\u0161skirtinis d\u0117mesys nuo rugs\u0117jo pasirodysian\u010diai Tarptautinio verslo programai"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Verslo vadybos katedros ved\u0117ja Gelmina Motiej\u016bn\u0117 tur\u0117jo keturias \u012fkvepian\u010dias dienas pasisemti gerosios patirties i\u0161 u\u017esienio akademini\u0173 partneri\u0173 \u2013 baland\u017eio pabaigoje sta\u017eavosi Belgijoje, antrame pagal dyd\u012f Belgijos mieste Antverpene \u012fsik\u016brusiame katalik\u0173 universiteto koled\u017ee Karel de Grote. I\u0161 profesin\u0117s kelion\u0117s ved\u0117ja parsive\u017e\u0117 nauj\u0173 plan\u0173 bei id\u0117j\u0173 ir skuba jomis pasidalinti. <\/strong><\/p>\n Kokiu tikslu vedina vykote \u012f sta\u017euot\u0119 Antverpene? <\/strong><\/p>\n Pagrindinis sta\u017euot\u0117s tikslas buvo susitikti su Karel de Grote realizuojam\u0173\u00a0 program\u0173 \u201eTarptautinis verslas\u201c ir \u201eLogistikos vadyba\u201c koordinatoriais, i\u0161analizuoti programas, numatyti \u012fvairiapusio bendradarbiavimo tikslus ir priemones, susipa\u017einti su studij\u0173 aplinkomis, kuriose studijuoja atvyk\u0119 m\u016bs\u0173 studentai, \u00a0steb\u0117ti vykstan\u010dias paskaitas, naudojamus studij\u0173 metodus ir t.t.<\/p>\n Ar katedra seniai bendradarbiauja su Karel de Grote koled\u017eu? <\/strong><\/p>\n \u0161i auk\u0161toji mokykla \u2013 pakankamai naujas u\u017esienio partneris. Su \u0161iais akademiniais partneriais Verslo vadybos katedra aktyviau bendrauti prad\u0117jo prie\u0161 pora met\u0173, kada pasteb\u0117jome, kad ji vis labiau domina pagal \u00a0\u201eErasmus+\u201c main\u0173 program\u0105, i\u0161vykstan\u010dius katedros studentus.<\/p>\n Kokios mintys kilo dalyvaujant koleg\u0173 i\u0161 Belgijos vedamose paskaitose: ar pasteb\u0117jote koki\u0173 nors skirtum\u0173, kalbant apie d\u0117stymo metodus bei atmosfer\u0105, kokius \u012fsp\u016bd\u017eius apskritai paliko akademini\u0173 partneri\u0173 paskaitos? <\/strong><\/p>\n Steb\u0117jau ne tik Belgijos, bet ir atvykusio d\u0117stytojo i\u0161 Nyderland\u0173 paskaitas. Pirmiausia patiko d\u0117stytojo ir student\u0173 bendravimas, kuris buvo itin laisvas, draugi\u0161kas bei abipusiai pagarbus. Auditorijose vyravo i\u0161ties gera atmosfera. Buvo itin smagu steb\u0117ti, kad studentai aktyviai \u012fsitraukia \u012f paskait\u0105, laisvai diskutuoja, nebijo suklysti, o d\u0117stytojas visada nepamir\u0161ta j\u0173 pagirti ir padr\u0105sinti.\u00a0 Kalbant apie d\u0117stymo metodus, vyravo situacij\u0173 analiz\u0117, paskait\u0173 metu da\u017enai pateikta video med\u017eiaga, informacija buvo i\u0161d\u0117stoma paprastai, bet ne prastai.<\/p>\n Kuo partneryst\u0117 su Karel de Grote, kuriame lank\u0117t\u0117s,\u00a0 gal\u0117t\u0173 b\u016bti naudinga vykdant Tarptautinio verslo program\u0105? Galb\u016bt po vizito paai\u0161k\u0117jo konkre\u010dios partneryst\u0117s galimyb\u0117s? <\/strong><\/p>\n Atlikus m\u016bs\u0173 ir Karel de Grote program\u0173 lyginam\u0105j\u0105 analiz\u0119, nustat\u0117me labai daug s\u0105ly\u010dio ta\u0161k\u0173. D\u017eiaugiuosi, kad kolegos i\u0161 Belgijos mielai sutiko imtis jungtin\u0117s programos vykdymo darb\u0173 (jungtin\u0117 studij\u0173 programa yra ne ma\u017eiau kaip dviej\u0173 auk\u0161t\u0173j\u0173 mokykl\u0173 kartu parengta ir vykdoma studij\u0173 programa, kurioje studijuodami studentai turi galimyb\u0119 \u012fgyti daugiau \u017eini\u0173 ir geb\u0117jim\u0173, nei gali suteikti vienos institucijos vykdoma studij\u0173 programa). Pavykus realizuoti \u0161\u012f sumanym\u0105, Kauno kolegijos ir Karel de Grote Tarptautinio verslo studentams atsiras galimyb\u0117 studijuoti skirtingoje kult\u016brin\u0117je ir akademin\u0117je terp\u0117je, taip pat tai skatins student\u0173 ir d\u0117stytoj\u0173 mobilum\u0105, sudarys s\u0105lygas studentams perimti skirting\u0173 \u0161ali\u0173 ir auk\u0161t\u0173j\u0173 mokykl\u0173 studij\u0173 patirt\u012f. Baigus toki\u0105 program\u0105 bus suteiktas jungtinis kvalifikacinis laipsnis.<\/p>\n Kaip partneriai \u012fvertinto jau nuo rugs\u0117jo Kauno kolegijoje pradedam\u0105 realizuoti program\u0105 \u201eTarptautinis verslas\u201c?<\/strong><\/p>\n Kolegos i\u0161 Karel de Grote labai teigiamai \u012fvertino program\u0105 ir atliktus poky\u010dius. Kaip min\u0117jau, ji labai pana\u0161i \u012f j\u0173 realizuojam\u0105 Tarptautinio verslo program\u0105. Partneriai ypa\u010d pagyr\u0117 studij\u0173 moduli\u0173 apimt\u012f (15 kredit\u0173), programos sandar\u0105 bei numatomas specializacijas \u2013 E. versl\u0105, Maisto versl\u0105 ir Tarptautin\u012f marketing\u0105.<\/p>\n Koks bus studij\u0173 programos \u201eTarptautinis verslas\u201c i\u0161skirtinumas?<\/strong><\/p>\n Neabejotinai \u0161i programa atliepia rinkos poreikius, nes jos k\u016brime dalyvavo tarptautinio verslo \u012fmoni\u0173 atstovai. Programa sukurta moduliniu principu, kuris leid\u017eia u\u017etikrinti studij\u0173 tarptauti\u0161kum\u0105, integruoti praktines\u00a0 ir savaranki\u0161ko darbo u\u017eduotis, lanks\u010di\u0105 mokymosi aplink\u0105,\u00a0 sustiprinti studento vaidmen\u012f studij\u0173 procese, skatinti jo savaranki\u0161kum\u0105, aktyvum\u0105. Kaip i\u0161skirtinum\u0105 tur\u0117\u010diau pamin\u0117ti vieno semestro\u00a0 praktik\u0105 verslo \u012fmon\u0117se. Taip pat atsiveriant\u012f student\u0173 mobilumo lang\u0105: programos studentai\u00a0 vien\u0105 semestr\u0105 studijuos u\u017esienio auk\u0161tojoje mokykloje arba atliks praktik\u0105 u\u017esienio \u0161alies verslo \u012fmon\u0117je. Studij\u0173 modulis \u201eEksporto ir importo valdymas\u201c bus d\u0117stomas angl\u0173 k. Kaip privalum\u0105 \u012fvardin\u010diau ir galimyb\u0119\u00a0 studijuoti papildomas u\u017esienio kalbas: studentams bus si\u016bloma rinktis \u0161iuos laisvai pasirenkamus studij\u0173 modulius: \u201ePranc\u016bz\u0173 ir ispan\u0173 kalba bei kult\u016bra\u201c, \u201eSkandinav\u0173 kult\u016bra ir kalba\u201c, \u201eRyt\u0173 slav\u0173 kult\u016bra ir rus\u0173 kalba\u201c, \u201eAzijos kult\u016bra ir kin\u0173 kalba\u201c, \u201eVokie\u010di\u0173 kalba ir kult\u016bra\u201c.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Verslo vadybos katedros ved\u0117ja Gelmina Motiej\u016bn\u0117 tur\u0117jo keturias \u012fkvepian\u010dias dienas pasisemti gerosios patirties i\u0161 u\u017esienio akademini\u0173 partneri\u0173 \u2013 baland\u017eio pabaigoje sta\u017eavosi Belgijoje, antrame pagal dyd\u012f Belgijos mieste Antverpene \u012fsik\u016brusiame katalik\u0173 universiteto koled\u017ee Karel de Grote. I\u0161 profesin\u0117s kelion\u0117s ved\u0117ja parsive\u017e\u0117 nauj\u0173 plan\u0173 bei id\u0117j\u0173 ir skuba jomis pasidalinti. Kokiu […]<\/p>\n","protected":false},"author":8,"featured_media":2171,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[74],"class_list":["post-2166","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-naujienos","tag-tarptautinis-verslas"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2166","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/users\/8"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2166"}],"version-history":[{"count":5,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2166\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2174,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2166\/revisions\/2174"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/media\/2171"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2166"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2166"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2166"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}