{"id":17226,"date":"2021-03-31T10:27:13","date_gmt":"2021-03-31T07:27:13","guid":{"rendered":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/?p=17226"},"modified":"2021-09-14T10:41:04","modified_gmt":"2021-09-14T07:41:04","slug":"17226-2","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/vf\/17226-2\/","title":{"rendered":"Taikomosios komunikacijos studentai pristato nauj\u0105 projekt\u0105 \u2013 tinklalaid\u0119 \u201eErasmuscast\u201c"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column]
[vc_column_text]Kauno kolegijoje \u0161iais mokslo metais aktyviai veikia student\u0173 socialini\u0173 medij\u0173 projektai. Verslo fakulteto Taikomosios komunikacijos<\/em> (TK) studij\u0173 programos antrakursiai dovanoja jau antr\u0105 projekt\u0105 \u2013 baland\u017eio 1 dien\u0105 startuoja antroji tinklalaid\u0117 pavadinimu \u201eErasmuscast\u201c, kurioje nuotaikingi ir atviri student\u0173 pokalbiai apie u\u017esienio \u0161alyse \u012fgytas \u017einias, pamatytas \u017eymias turist\u0173 lankomas vietas ir netgi sutiktas savo gyvenimo meiles. <\/strong><\/p>\n Pirma s\u0117kmingai startavusi tinklalaid\u0117 buvo \u201eK\u0105 tu, kai sve\u010diuose COVID\u201319?\u201c, skirta skatinti jaunim\u0105 atsakingai \u017evelgti \u012f pandemij\u0105, kuri\u0105 TK pirmo ir antro kurs\u0173 studentai kaip partneriai reng\u0117 su projekto \u201ePrie\u0161akin\u0117se linijose\u201c iniciatore, komunikacijos agent\u016bros \u00a0\u201eUgdanti komunikacija\u201c \u012fk\u016br\u0117ja, Lietuvos komunikacijos asociacijos tarybos nare Karolina Bari\u0161auskiene. Tinklalaid\u0117 sulauk\u0117 itin teigiam\u0173 Kauno kolegijos bendruomen\u0117s ir visuomen\u0117s atsiliepim\u0173, tod\u0117l studentai nesustojo ir toliau ie\u0161ko aktuali\u0173 tem\u0173.<\/p>\n Akademinio pasaulio tarptautinis mobilumas pandemijos laikotarpiu sul\u0117t\u0117jo, ta\u010diau nesustojo. \u201eGreen Ligt for Erasmus!\u201c \u2013 tok\u012f \u0161\u016bk\u012f suteik\u0117 savo naujam projektui k\u016br\u0117jai. TK studentai kvie\u010dia kitus studentus pasinaudoti galimybe atlikti praktikas ir studijuoti u\u017esienyje, o smalsumui su\u017eadinti \u2013 nuotaikingas socialini\u0173 medij\u0173 bei radijo projektas: kvie\u010diama klausytis \u0161e\u0161i\u0173 serij\u0173 tinklalaid\u0117s, kurioje pasakojamos pa\u010dios \u012fvairiausios student\u0173 patirtys i\u0161 mobilumo programos \u201eErasmus+\u201c.<\/p>\n K\u016br\u0117jai akcentuoja, kad \u012fgyvendinant tokio tipo projektus labai svarbu k\u016brybi\u0161kumo ir komandinio darbo veikl\u0173 integravimas. \u201eTinklalaid\u0117s k\u016brimo metu supratome, kad komunikacijos specialistui reikalinga planuoti laik\u0105, i\u0161klausyti ir i\u0161girsti kiekvien\u0105 savo komandos nar\u012f, i\u0161skleisti k\u016brybi\u0161kumo sparnus. Patyr\u0117me \u012fsimintin\u0105 ir tikrai k\u016brybi\u0161k\u0105 pol\u0117k\u012f. \u0160is projektas yra raktas, pad\u0117siantis dr\u0105siau po studij\u0173 atverti darbo rinkos duris, nes mes esame \u012fgij\u0119 praktini\u0173 \u017eini\u0173\u201c, \u2013 mintimis dalijasi student\u0117 Samanta Dagyt\u0117, kuri \u0117m\u0117si projekto koordinator\u0117s pareig\u0173.<\/p>\n Did\u017eiausias i\u0161\u0161\u016bkis teko studentei, atlikusiai montavimo darbus, nes pagrindinis \u0161i\u0173 \u017eini\u0173 paketas dar minimalus, jis \u012fgyjamas modulyje \u201eKomunikacijos technologijos\u201c tre\u010diajame kurse. \u0160io vaidmens \u0117musis Jogail\u0117 Ona Gustaityt\u0117 \u012f \u0161\u012f i\u0161\u0161\u016bk\u012f pa\u017evelg\u0117 filosofiniu rakursu: \u201eVisas gyvenimas yra k\u016bryba, net neabejojau kad man pavyks ir \u0161is etapas, nes studijos ne vien tik tai, k\u0105 i\u0161mokstame paskait\u0173 metu, yra ir daug savaranki\u0161ko darbo\u201c.<\/p>\n \u201eStudentai darb\u0173 organizavimo ir turinio k\u016brimo u\u017eduotis nuo A<\/em> iki \u017d <\/em>atliko patys: k\u016br\u0117 projekto koncepcij\u0105, surado pa\u0161nekovus ir juos kalbino, atliko techninius interviu \u012fra\u0161o, dizaino, montavimo ir kitus sprendimus, pareng\u0117 sklaidos socialiniuose tinkluose plan\u0105\u201c, \u2013 teigia projekto kurator\u0117, Komunikacijos katedros lektor\u0117 Daiva Stankevi\u010di\u016bt\u0117-Volkauskien\u0117 ir primena, kad studenti\u0161ko radijo poreikis Kauno kolegijoje nustatytas ne tik kalbantis su studijuojan\u010diaisiais po paskait\u0173 neformali\u0173 susitikim\u0173 metu, bet yra ir atliktas tyrimas. \u0160iandien jau Kult\u016bros ir laisvalaikio vadybos <\/em>studij\u0173 programos absolventas Mantas \u017dilinskas praeitais mokslo metais \u0161iam tyrimui paskyr\u0117 savo baigiam\u0105j\u012f darb\u0105, kurio tema \u2013 \u201eRadijo \u012fk\u016brimo Kauno kolegijoje galimyb\u0117s\u201c.<\/p>\n Tinkladaid\u0117s \u201eErasmuscast\u201c komanda<\/strong><\/p>\n Interviu organizavimas ir turinio k\u016brimas:<\/strong> Ieva Adomaityt\u0117, Gytis Andriu\u0161kevi\u010dius, Akvil\u0117 Augustinait\u0117, Dovil\u0117 Berta\u0161i\u016bt\u0117, Ginten\u0117 Bi\u010dkut\u0117, Erika Gradzickait\u0117, Ernesta Gra\u017eulyt\u0117, R\u016bta Jucikait\u0117, Simas Masnikas, Valdemar Narvoi\u0161, Viktorija Petkevi\u010di\u016bt\u0117, Egl\u0117 Valu\u017eyt\u0117, Kamil\u0117 U\u017eupyt\u0117, Kotryna Rep\u0161yt\u0117, Viktorija Petkevi\u010di\u016bt\u0117, Liveta Gokait\u0117, Deivil\u0117 Vaskelait\u0117. Dizaino sprendimai ir \u012fgyvendinimas:<\/strong> Martynas Cvirka, Daumantas Janecka, Vestina \u017dekonyt\u0117. Montavimo darbai:<\/strong> J. O. Gustaityt\u0117. Sklaidos plano rengimas:<\/strong> Armandas Druktenis, Greta Gudonyt\u0117. Projekto veikl\u0173 sisteminimas:<\/strong> Au\u0161rin\u0117 Balasevi\u010di\u016bt\u0117, Ign\u0117 \u010cekait\u0117, Dominyka Ra\u0161kauskait\u0117. Id\u0117j\u0173 generavimas, koncepcijos rengimas:<\/strong> visa komanda. Projekto koordinavimas:<\/strong> Samanta Dagyt\u0117.[\/vc_column_text]<\/p>\n<\/div><\/div>[vc_column_text]\u201eErasmuscast\u201c laidos:<\/strong><\/p>\n 1 serija.<\/strong><\/a> Vytauto Mikul\u0117no patirtis Belgijoje. Studentas main\u0173 program\u0105 pasirinko vedamas smalsumo. Nors laiko buvo labai maz\u030cai ir Vytautas vos susp\u0117jo \u012f \u201eErasmus+\u201c traukin\u012f, tac\u030ciau s\u030cis projektas jam atnes\u030ce\u0307 ne tik profesine\u0307s, bet ir asmenine\u0307s s\u0117km\u0117s: \u201ePirma\u0328 diena\u0328, kai visi buvome susitike\u0328 paz\u030cintin\u0117je paskaitoje, erasmusie\u010diams pasiu\u0304liau sukurti \u201eWhatsApp\u201c grupe\u0328, kad gale\u0307tume visi toliau bendrauti ir daugiau susipaz\u030cinti vieni su kitais. Taip is\u030ce\u0307jo, kad susipaz\u030cinau su viena mergina, su kuria draugaujame dar ir \u0161iandien\u201d, – pasakoja studentas.<\/em><\/p>\n 2 serija.<\/strong> <\/a>Meri Hovhannisyan patirtis Portugalijoje. Meri Hovhannisyan yra puikus pavyzdys, kad dr\u0105s\u016bs poelgiai bei noras eiti \u012f priek\u012f atne\u0161a puiki\u0173 rezultat\u0173. \u201eKai mes suaugame \u2013 prisiri\u0161ame prie darb\u0173, o b\u016bnant studentu, kuris turi daugiau laisvo laiko, yra puiki proga i\u0161vykti studijuoti ir kartu paatostogauti, tod\u0117l verta pasinaudoti tokia galimybe\u201d, \u2013 \u012fsitikinusi Meri.\u00a0<\/em><\/p>\n 3 serija.<\/a> <\/strong>Bernardo Ma\u010derausko praktikos patirtis saul\u0117toje Graikijoje. Studentas siek\u0117 tobulinti save profesin\u0117je srityje, suprasti kitos \u0161alies kult\u016br\u0105 ir aplankyti \u0161iltus kra\u0161tus.\u00a0 Studentui nebuvo lengva, ta\u010diau \u0161is laikotarpis j\u012f sustiprino ne tik psichologi\u0161kai, bet ir fizi\u0161kai.<\/em><\/p>\n 4 serija.<\/a>\u00a0<\/strong>Remigijos Vilni\u016bt\u0117s patirtis Portugalijoje. Student\u0117 vykdama siek\u0117 \u012fgyti ne\u012fkainojamos patirties, pakeisti kasdienines veiklas \u012f naujus potyrius: \u201ePagrindin\u0117 prie\u017eastis, kod\u0117l nor\u0117jau vykti studijuoti \u012f u\u017esien\u012f pagal \u201eErasmus+\u201c program\u0105 \u2013 tai \u012fsp\u016bd\u017eiai, kitokie \u017emon\u0117s ir noras pab\u0117gti nuo rutinos\u201c, \u2013 pasakoja Remigija.<\/em><\/p>\n