Kviečiame studentus antradienį, spalio 25 d., nuo 13 val. nepraleisti progos susitikti su vienos sėkmingiausių telekomunikacijų, televizijos bei IT paslaugas teikiančių bendrovių „Telia“ atstovais ir sužinoti daugiau apie klientų patirčių valdymo subtilybes.

Paskaitą ves „Telia“ klientų aptarnavimo komandos vadovės Asta Žukauskaitė ir Sandra Kundrotavičienė.

„Mes, „Telia“, su savo klientais bendraujame labai įvairiais būdais: susirašinėjame el. paštu, gyvai (chat‘e), socialiniuose tinkluose, kalbame telefonu, bendraujame gyvai salonuose, o diegdami paslaugas – ir atvykę į namus ar darbovietę. Mums padeda net ir dirbtinio intelekto pagrindu sukurta virtuali klientų aptarnavimo asistentė AITA“, – pasakoja bendrovės atstovės.

Bendravimas su klientais – vienas svarbiausių „Telia“ verslo pamatų, todėl gerai klientų patirčiai kurti skiriama itin daug dėmesio. „Tiesiogiai su klientais dirba net du klientų aptarnavimo padaliniai, kuriuose – net 800 žmonių. Šie kolegos sprendžia klientų problemas, parduoda paslaugas, sprendimus ir įrangą, padeda, pataria, išaiškina – ir visa tai daro vadovaudamiesi gerosiomis klientų aptarnavimo praktikomis, kurias tobulinti turime galimybę kasdien. Nori sužinoti daugiau? Prisijunk – tikrai turime, ką papasakoti, kas labai pravers tavo ateičiai versle“, – nepraleisti susitikimo studentus ragina „Telia“ klientų aptarnavimo komandos vadovės.

Paskaita vyks nuotoliniu būdu. Trukmė – iki 1 val.

Prisijungimo nuoroda atsiunčiama po registracijos.