Šiais metais Verslo fakulteto Verslo katedros studentai ir dėstytojai atliko greito maisto gamintojams aktualų tyrimą, kuriame dalyvavo 918 Lietuvos gyventojų. Atliktas tyrimas parodė, jog net 5 procentai lietuvių greitai paruošiamus makaronus vartoja beveik kiekvieną dieną.

Remiantis apklausos rezultatais, užpilamų makaronų griebiamasi, kai nėra noro ar laiko suktis virtuvėje (35,2 proc.) arba kai skrandis groja maršą, tačiau tuo metu namuose nėra maisto produktų (33,2 proc). Ne retai „bomžpakiais“ vadinamus makaronus lietuviai vartoja vietoj užkandžio (27,9 proc.), po vakarėlio (23 proc.), iškylose gamtoje (22,9 proc.) bei keliaudami (22,8 proc.).

Vartotojų gyvenimo būdo charakteristika atskleidė, jog tokio pasirinkimo griebiamasi dėl greito gyvenimo tempo – dauguma kasdien pusfabrikačius valgančių lietuvių apklausoje pažymėjo, jog dažniausiai valgo ne namuose, yra sportuojantys, dažnai keliauja.

Be to, įdomu tai, jog kasdien supakuotą maistą besirenkantys vartotojai, domisi tuo, ką deda į burną – apie greitai paruošiamus produktus yra linkę klausti aplinkinių, ieško papildomos informacijos, skaito sudėtį.

„Šis tyrimas atskleidė, kad dažniausiai verslų taikomos kainų karų strategijos nebūtinai yra prasmingos – vartotojas perka ne kainą, prekės ženklą ar ekologiškumą, o produkto skonį“, – apibendrindama tyrimo rezultatus, pasakoja Kauno kolegijos docentė dr. Laima Jesevičiūtė-Ufartienė.

Pasak Verslo katedros docentės, vartotojų elgsenos tyrimai atskleidžia tiek bendrąsias visuomenės tendencijas, tiek verslo sprendimams aktualius duomenis, siekiant prognozuoti ateities vartotojų elgseną, o kartu ir numatyti galimus pardavimus tikslingai taikant marketingo priemones.

Plačiau apie tyrimo rezultatus skaitykite l.rytas.lt