Realių verslo problemų sprendimas ir naujų produktų kūrimas – Verslo fakultete dažnai naudojamas raktas, atveriantis duris į verslo organizacijų užkulisius dar tik pradedantiems karjerą jauniems specialistams, skatinant inovacijas bei kūrybiškumą.
Šias galimybes puikiai iliustruoja Logistikos studijų programos pirmo kurso studentų patirtis. Dalyvaudami „Antreprenerystės ir kūrybiškumo“ modulio veiklose, jie įsitraukė į praktinius iššūkius, kuriuos suteikė tarptautinė transporto ir logistikos įmonė „UC Group“. Būsimi rinkos specialistai nagrinėjo įmonės vidinės komunikacijos problemas, tarpkultūrinius bendravimo barjerus, technologinių inovacijų diegimo galimybes transporto sektoriuje bei ieškojo būdų, leidžiančių padidinti vairuotojų motyvaciją, gerinti jų sveikatos būklę.
„UC Group“ įmonė specializuojasi krovinių pervežimo paslaugose, užtikrindama efektyvius tiekimo grandinės sprendimus. Ji valdo modernų vilkikų parką bei investuoja į technologijas, siekdama optimizuoti procesus, gerinti vairuotojų darbo sąlygas bei didinti klientų pasitenkinimą. Veikdama globalioje rinkoje, „UC Group“ susiduria su tarpkultūriniais iššūkiais, komunikacijos barjerais, todėl nuolat ieško būdų, kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp įvairių padalinių skirtingose šalyse.
Šie uždaviniai tapo puikia galimybe studentams ieškoti inovatyvių sprendimų. Dirbdami komandose, būsimi logistikos srities specialistai taikė verslumo principus bei įvairias kūrybiškumo technikas, norėdami sukurti praktiškai pritaikomus sprendimus darbuotojų produktyvumui ar gerovei gerinti. Buvo nagrinėjami tiek psichologiniai, tiek technologiniai aspektai, siekiant išsiaiškinti pagrindinius veiksnius, darančius įtaką efektyviam darbui transporto sektoriuje. Po intensyvių darbo sesijų atrinkti sprendimai buvo pristatyti įmonės atstovams. Diskusijų metu skambėjo idėjos, nuo inovatyvių komunikacijos sistemų iki pažangių technologinių priemonių, padedančių optimizuoti darbo laiką. Šis projektas studentams suteikė ne tik galimybę praktiškai pritaikyti studijų metu įgytas žinias, bet ir padėjo geriau suprasti realius verslo iššūkius, bendradarbiauti su įmonės atstovais bei ugdyti problemų sprendimo įgūdžius.