Sakoma, kad miesto įvaizdis prasideda nuo gyventojų, tačiau tai – gerokai sudėtingesnis procesas, prilyginamas prekės ženklo įvaizdžio kūrimui. Miestas yra didelis organizmas, kurio įvaizdį formuoja tokie veiksniai, kaip fiziniai miesto aplinkos elementai, infrastruktūra, jau minėti gyventojai ir, žinoma, sąmoningai suplanuota komunikacija. Šiandien savo įvaizdžiu rūpinasi ir puoselėja Lietuvos miestai ir miesteliai, tarp kurių – Raseiniai. Tendencijas atliepė Verslo fakulteto organizuojamos „Verslo dienos“, šiemet skirtos miesto įvaizdžio temai.

Kasmetinis renginys vyko hakatono formatu ir subūrė skirtingų studijų sričių studentus: nuo pardavimų ir marketingo, logistikos, buhalterijos, iki geodezijos būsimų specialistų. Komandose dirbę studentai pristatė galimas Raseinių komunikacijos koncepcijas, būdus pritraukti turistus iš Lietuvos ir užsienio šalių bei priemones didinti nuolatinių gyventojų skaičių. Kūrybiškiausias idėjas įvertino ir jų autorius apdovanojo Raseinių rajono savivaldybės meras Andrius Bautronis.

Visą tekstą skaitykite „Verslo žiniose“: „Studentų idėjų štormas – impulsas Raseinių rajono įvaizdžio tobulinimui“.