{"id":10271,"date":"2024-11-18T09:06:52","date_gmt":"2024-11-18T07:06:52","guid":{"rendered":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/?p=10271"},"modified":"2024-11-18T09:06:52","modified_gmt":"2024-11-18T07:06:52","slug":"ieee-21st-international-conference-on-information-technology-based-higher-education-and-training-ithet-2024-ateities-specialistu-ruosimas-dirbtinio-intelekto-eroje","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/ieee-21st-international-conference-on-information-technology-based-higher-education-and-training-ithet-2024-ateities-specialistu-ruosimas-dirbtinio-intelekto-eroje\/","title":{"rendered":"IEEE 21st International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training (ITHET 2024): Ateities specialist\u0173 ruo\u0161imas dirbtinio intelekto eroje"},"content":{"rendered":"
2024 m. IEEE 21-oji tarptautin\u0117 konferencija \u201eInformation Technology Based Higher Education and Training\u201c (ITHET)<\/strong> buvo dedikuota aktualiai temai \u2013 dirbtinio intelekto (AI) panaudojimui ruo\u0161iant ateities specialistus. Konferencijoje diskutuota, kaip geriausiai paruo\u0161ti jaun\u0105j\u0105 kart\u0105, geban\u010di\u0105 naudotis naujausiais technologiniais \u012frankiais ir kaip u\u017etikrinti vyresni\u0173 darbuotoj\u0173 integracij\u0105 spar\u010diai skaitmenizacijoje besikei\u010dian\u010dioje darbo rinkoje.<\/span><\/p>\n I\u0161 istorijos \u017einome, kad technologijos padeda spr\u0119sti sud\u0117tingas problemas, ta\u010diau ne visos problemos gali b\u016bti i\u0161spr\u0119stos vien tik technin\u0117mis priemon\u0117mis. Tod\u0117l kyla klausimas: kokie \u012fg\u016bd\u017eiai bus reikalingi skaitmenizacijos kei\u010diamame pasaulyje?<\/strong><\/span><\/p>\n Pasak prane\u0161\u0117jo, \u201eskaitmeninis saviizoliavimas\u201c<\/strong>, kai per daug laiko praleid\u017eiama prie ekran\u0173, ma\u017eina geb\u0117jim\u0105 bendrauti ir dirbti grup\u0117se. Tod\u0117l akademin\u0117je aplinkoje b\u016btina skatinti komandin\u012f darb\u0105, kad studentai ugdyt\u0173 mink\u0161tuosius \u012fg\u016bd\u017eius, padedan\u010dius grei\u010diau integruotis \u012f darbo rink\u0105 ir prisid\u0117ti prie visuomenei reikaling\u0173 produkt\u0173 ir paslaug\u0173 k\u016brimo. <\/span><\/p>\n ITHET konferencijos metu pristatyta publikacija parengta kartu su dr. Emmanuel Sphiwe Mhlongo<\/strong> i\u0161 Piet\u0173 Afrikos Respublikos Vendos universiteto. \u0160i partneryst\u0117 ne tik atspindi tarpkult\u016brinio bendradarbiavimo svarb\u0105, bet ir pabr\u0117\u017eia tarpdisciplinini\u0173 projekt\u0173 naud\u0105. Autoriai ragino kitus konferencijos dalyvius \u012fsitraukti \u012f naujus tarptautinius projektus, skatinan\u010dius global\u0173 \u017eini\u0173 mainus ir inovacijas.<\/span><\/p>\n ITHET 2024 konferencijos metu i\u0161ry\u0161kintos kelios esmin\u0117s tendencijos, kurios bus svarbios ateities darbo rinkoje:<\/span><\/p>\n Konferencijos metu buvo akcentuota, kad technologijos gali palengvinti daugel\u012f proces\u0173, ta\u010diau jos nepakeis \u017emogaus k\u016brybingumo, empatijos ir geb\u0117jimo priimti strateginius sprendimus. <\/span>ITHET 2024 konferencija \u012fkv\u0117p\u0117 dalyvius ie\u0161koti nauj\u0173 mokymo metod\u0173, bendradarbiauti globaliu mastu ir formuoti ateities specialistus, geban\u010dius kurti inovatyvius sprendimus bei prisitaikyti prie nuolat kintan\u010di\u0173 aplinkybi\u0173.<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" 2024 m. IEEE 21-oji tarptautin\u0117 konferencija \u201eInformation Technology Based Higher Education and Training\u201c (ITHET) buvo dedikuota aktualiai temai \u2013 dirbtinio intelekto (AI) panaudojimui ruo\u0161iant ateities specialistus. Konferencijoje diskutuota, kaip geriausiai paruo\u0161ti jaun\u0105j\u0105 kart\u0105, geban\u010di\u0105 naudotis naujausiais technologiniais \u012frankiais ir kaip u\u017etikrinti vyresni\u0173 darbuotoj\u0173 integracij\u0105 spar\u010diai skaitmenizacijoje besikei\u010dian\u010dioje darbo rinkoje. I\u0161 istorijos \u017einome, kad technologijos padeda […]<\/p>\n","protected":false},"author":35,"featured_media":10272,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[99,111],"class_list":["post-10271","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-naujienos","tag-automatika-ir-robotika","tag-dirbtinis-intelektas"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/10271","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/users\/35"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=10271"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/10271\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":10274,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/10271\/revisions\/10274"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10272"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=10271"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=10271"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/tf\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=10271"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}In\u017einerini\u0173 studij\u0173 centro asistentas Dr. Laimonas Kairi\u016bk\u0161tis<\/strong> konferencijoje pristat\u0117 prane\u0161im\u0105 \u201eIntegration Of Additional Teaching Activities Into The Study Process By Developing Students’ Information Technology And Robotics Skills\u201c<\/em>. \u0160iame prane\u0161ime jis aptar\u0117 \u012fg\u016bd\u017eius, kurie bus b\u016btini technologij\u0173 am\u017eiuje ir pasidalino praktine patirtimi apie tai, kaip informacini\u0173 technologij\u0173, robotikos ir automatikos studentams diegiamos \u0161ios kompetencijos.\u00a0Jis pabr\u0117\u017e\u0117, kad probleminio mokymo metodas<\/strong>, prad\u0117tas taikyti medicinos specialist\u0173 rengime yra tinkamas ir technini\u0173 sri\u010di\u0173 studentams. Nepriklausomai nuo naudojam\u0173 priemoni\u0173 \u2013 pie\u0161tuko, kalkuliatoriaus ar pa\u017eangi\u0173 AI technologij\u0173 \u2013 \u0161is metodas skatina kritin\u012f m\u0105stym\u0105, leid\u017eia gilintis \u012f svarbias detales ir spr\u0119sti realaus pasaulio problemas. <\/span>Dr. Kairi\u016bk\u0161tis pabr\u0117\u017e\u0117, kad, nepaisant dirbtinio intelekto populiarumo, svarbu nepamir\u0161ti bazini\u0173 \u017emogi\u0161k\u0173j\u0173 \u012fg\u016bd\u017ei\u0173, toki\u0173 kaip:<\/span><\/p>\n
\n
\n