Specialieji klavišai

Klausk studento

 

Studentė – Gintarė Karelytė

Kontaktai

Pardavimų ir marketingo žinių bei gebėjimų kompleksiškumas / integralumas

Sėkmingo ir šiuolaikinio verslo bruožas – dėmesys pirkėjams ir marketingui, t. y. pardavimų ir marketingo veiklos suliejimas. Marketingas – daugybės žmonių intensyvi veikla, konkuruojant dėl pirkėjų dėmesio ir pinigų. Tai – vertės vartotojui ir įmonei kūrimo procesas. Norint atitikti pirkėjų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius, sėkmingai valdyti prekių ženklus bei skaitmeninius kanalus ir įrankius. Šios studijų programos absolventų patrauklumas ir konkurencingumas darbo rinkoje siejamas su gebėjimu veikti tiek pardavimų, tiek marketingo srityse bei žinių ir įgūdžių integracija profesinėje veikloje.

Modulinės studijos

Studijos vykdomos moduliniu principu, kuriuo užtikrinama lanksti mokymosi aplinka, įgytų žinių integravimas, stiprinamas studento vaidmuo studijų procese, skatinamas jo savarankiškumas, aktyvumas, gebėjimas dirbti komandoje. Taip pat integruojamos praktinės ir savarankiško darbo užduotys, vieno semestro praktika atliekama verslo įmonėse, skatinamas studijų tarptautiškumas. Studijų procesas orientuotas į šių kompetencijų ugdymą: kompleksinis problemų sprendimas, kūrybiškumas, analitiniai gebėjimai, skaitmeninių įrankių valdymas, kritinis mąstymas, emocinis intelektas, sprendimų priėmimas, gebėjimas derėtis, veiksmų koordinavimo su kitais ugdymas.

Paklausa darbo rinkoje

Pardavimų ir marketingo specialistų stygius ir poreikis darbo rinkoje – pastarųjų metų tendencija. Lietuvoje marketingo ir pardavimų srities specialistai patenka į paklausiausių darbuotojų trejetuką. Taip pat pardavimų ir marketingo specialistai ras darbą internetinėje erdvėje veikiančiose įmonėse, kurių skaičius nuolat auga.

Studijų pritaikomumas

Absolventai gali dirbti tiek Lietuvos, tiek tarptautinėse įmonėse, turi įgūdžių ir praktinės patirties, reikalingos pardavimų ir marketingo veiklos organizavimui, gali būti prekės ženklo vadovais, pardavimų vadybininkais, marketingo specialistais tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus įmonėse. Specialistų, kurie žino, kaip sukurti patogią internetinę svetainę ir kaip pritraukti vartotojų srautą bei jį paversti mokiu klientu, laukia įvairios įmonės, skaitmeninės rinkodaros bei reklamos agentūros.

Patirtis užsienyje

Studentai gali vykti 1–2 semestrų trukmės studijoms ir / ar praktikai į įvairias užsienio šalis (Suomiją, Prancūziją, Belgiją, Čekiją, Nyderlandus, Ispaniją ir kt.). Taip pat dalyvauti tarptautiniuose projektuose ar mišriose intensyviose programose (BIP).

Studijų tęstinumas

Absolventai gali tęsti studijas Lietuvos ir užsienio universitetuose, siekti magistro laipsnio.

Vieta studijų krypčių reitinge

2023 metų kolegijų studijų krypčių reitinge užimama 2 vieta.

Modulis
Kreditai (ECTS)
Aktyvaus laisvalaikio organizavimas:
15:
Aktyvaus laisvalaikio formos
5
Sportas visiems
5
Laisvalaikio projektų valdymas
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Asmenybė ir karjera:
15:
Asmenybės psichologija ir saviugda
5
Lyderystė
5
Karjeros planavimas
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Verslo pokyčių valdymas:
15:
Pokyčių vadyba
4
Projektų valdymas
5
Rizikos valdymas
6
Modulis
Kreditai (ECTS)
Prancūzų ir ispanų k. bei kultūra (pradedantiesiems):
15:
Ispanų kalba ir kultūra
8
Prancūzų kalba ir kultūra
7
Modulis
Kreditai (ECTS)
Ryšių su klientais valdymas:
15:
Streso valdymas
6
Efektyvus klientų valdymas
5
Konfliktų valdymas
4
Modulis
Kreditai (ECTS)
Komunikacijos poveikis masėms:
15:
Lyčių komunikacija
5
Asmeninė komunikacija
5
Propagandos teorija
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Nuo idėjos iki verslo:
15:
Kūrybinis verslo vystymas:planavimas ir patikrinimas
6
Verslo idėjos finansavimas
5
Verslo idėjos komercializavimas
4
Modulis
Kreditai (ECTS)
Sveikatingumas ir gyvenimo kokybė:
15:
Sveika gyvensena ir mityba
5
Gyvenimo būdo menas
5
Judesio ir meno terapija
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Pasaulio ekonomika:
15:
Pasaulio ir regionų ekonomika
5
Kultūrinė įvairovė ir komunikacija
5
Krizių valdymas
5

Nuomonės

Tomas Kazakevicius

Dėstytojas

Lukas Gudeliauskas

Absolventas

Kontaktai

VšĮ Kauno kolegija
Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas
Įmonės kodas 111965284
PVM mok. kodas LT119652811

  • + 370 37 35 23 24
  • + 370 620 52 041