Fizinis aktyvumas 1–4
-
Matematika0,4
-
Istorija arba geografija, arba informacinės technologijos, arba užsienio kalba*0,2
-
Bet kuris kitas dalykas, nesutampantis su 1, 2 ir 4*0,2
-
Lietuvių kalba ir literatūra0,2
Klausk studentoStudentė – Luka Pastelytė |
Sėkmingo ir šiuolaikinio verslo bruožas – dėmesys pirkėjams ir marketingui, t. y. pardavimų ir rinkodaros veiklos dermė. Ši studijų programa suteiks visapusiškų įgūdžių, reikalingų, norint tobulėti šioje dinamiškoje srityje. Pasirinkę Pardavimų ir marketingo studijų programą, išmoksite: suprasti klientų poreikius ir užmegzti ilgalaikius santykius; kurti ir vykdyti veiksmingas rinkodaros strategijas skaitmeniniuose ir tradiciniuose kanaluose; valdyti prekės ženklus ir skatinti pardavimų augimą, pasitelkiant duomenimis pagrįstas įžvalgas; veikti konkurencinėje aplinkoje ir efektyviai pozicionuoti savo produktus / paslaugas; sklandžiai integruoti pardavimų ir rinkodaros žinias profesinėje veikloje.
Studijos vykdomos moduliniu principu, kuriuo užtikrinama lanksti mokymosi aplinka, įgytų žinių integravimas, stiprinamas studento vaidmuo studijų procese, skatinamas jo savarankiškumas, aktyvumas, gebėjimas dirbti komandoje. Studijų procesas orientuotas į šių kompetencijų ugdymą: kompleksinis problemų sprendimas, kūrybiškumas, analitiniai gebėjimai, skaitmeninių įrankių valdymas, kritinis mąstymas, emocinis intelektas, sprendimų priėmimas, gebėjimas derėtis, veiksmų koordinavimo su kitais ugdymas.
Pardavimų ir marketingo specialistai – itin paklausūs įvairiuose sektoriuose. Lietuvoje rinkodaros ir pardavimo srities specialistai patenka į paklausiausių darbuotojų trejetuką. Šios studijų programos absolventai gali tapti: prekės ženklo vadovais; pardavimų vadybininkais; marketingo specialistais tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus įmonėse. Specialistų, kurie žino, kaip sukurti patogią internetinę svetainę ir kaip pritraukti vartotojų srautą bei jį paversti mokiu klientu, laukia įvairios skaitmeninės rinkodaros bei reklamos agentūros.
Studentai gali vykti 1–2 semestrų trukmės studijoms ir / ar praktikai į įvairias užsienio šalis (Ispaniją, Graikiją, Portugaliją, Vokietiją, Belgiją, Suomiją, Čekiją ir kt.). Taip pat dalyvauti tarptautiniuose projektuose ar mišriose intensyviose programose (BIP).
Absolventai gali tęsti studijas Lietuvos ir užsienio universitetuose, siekti magistro laipsnio.
2024 metų kolegijų studijų krypčių reitinge užimama 2 vieta.
Studijų krypties grupė: Verslo ir viešoji vadyba
Studijų kryptis: Rinkodara
Studijų forma: nuolatinė (3 metai)
Kalbos, kuriomis dėstoma: lietuvių
Organizuoja: Verslo fakultetas
Studijų miestas: Kaunas
Kvalifikacinis laipsnis: Verslo vadybos profesinis bakalauras
Marketingas – neatsiejama šiuolaikinio verslo dalis, padedanti kurti unikalią prekės ar paslaugos vertę, įgyvendinti efektyvius pardavimus ir siekti konkurencinio pranašumo.
Fizinis aktyvumas 1–4
Medicinos fakultetas (III rūmai)
Kaunas 44295, Lietuva
Kauno kolegijos administracija
Verslo fakultetas
Technologijų fakultetas
Kaunas 50468, Lietuva
Verslo fakultetas
Kaunas 44240, Lietuva
Menų ir ugdymo fakultetas
Kaunas 44259, Lietuva
Medicinos fakultetas (I rūmai)
Kaunas 44162, Lietuva
Medicinos fakultetas (II rūmai)
Kaunas 44280, Lietuva
Technologijų fakultetas
Kaunas 50387, Lietuva
VšĮ Kauno kolegija
Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas
Įmonės kodas 111965284
PVM mok. kodas LT119652811