Kūrybiškumas – vienas svarbiausių šiuolaikinio ugdymo aspektų, padedantis lavinti vaikų saviraišką, skatinti jų smalsumą, gebėjimą mąstyti originaliai ir kurti naujus ryšius tarp patirčių. Tai pabrėžiama ir Ikimokyklinio ugdymo programos gairėse, kuriose akcentuojamas kūrybinių idėjų tyrinėjimas, fantazavimas, improvizavimas, kūrybos reflektavimas bei gebėjimas taikyti kūrybinius sprendimus kasdienėje veikloje.
Šias nuostatas nuosekliai taiko Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Pedagogikos katedros Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studentės. Lektorės Deimantės Karalės Vaikų literatūros ir tautosakos paskaitų metu studentės parengė šiuolaikinių autorių knygų vizualizacijas, pasitelkdamos Canva skaitmeninį įrankį. Šių darbų tikslas – ne tik atskleisti kūrybiškumo raiškos įvairovę, bet ir skatinti kalbinės bei estetinės kompetencijos plėtrą.
Tokie praktiniai užsiėmimai suteikia studentėms galimybę ugdyti gebėjimą išreikšti mintis, jausmus ir patirtis, įsitraukti į kūrybinį procesą bei komunikuoti pasitelkiant žodines ir nežodines raiškos priemones. Kartu stiprinamas estetinis suvokimas – jautrumas grožiui, meno ir kūrybos įvairovei, gebėjimas reflektuoti savo ir kitų kūrybą.
Pasak lektorės Deimantės Karalės, kūrybiškumas yra esminis gebėjimas, leidžiantis žmogui išsiskirti, atrasti unikalių sprendimų ir išreikšti savo emocinį pasaulį per meną, rašymą ar kitą kūrybinę veiklą. Šis gebėjimas, ugdomas studijų procese, tampa neatsiejama būsimo pedagogo profesinės tapatybės dalimi.
Džiaugiamės dėstytojos iniciatyva, kuri praturtina studijų procesą kūrybinėmis patirtimis ir įkvepia studentus naujiems atradimams.