{"id":5,"date":"2017-09-29T06:16:58","date_gmt":"2017-09-29T06:16:58","guid":{"rendered":"http:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/?page_id=5"},"modified":"2022-08-17T11:11:02","modified_gmt":"2022-08-17T08:11:02","slug":"fakultetas","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/fakultetas\/","title":{"rendered":"Fakultetas"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column][vc_column_text]<\/p>\n
Spinduliuojanti ir nebl\u0117stanti yra i\u0161mintis, lengvai pastebima t\u0173, kurie j\u0105 myli,<\/em> I\u0161m. 6.32.<\/p>\n Globalizacijos procesai, nulemti pasaulio \u0161ali\u0173 s\u0105veikos ir visuomen\u0117s kaitos, sustiprino \u0161vietimo politin\u012f pob\u016bd\u012f. Mokymosi vis\u0105 gyvenim\u0105 koncepcija akivaizd\u017eiai atskleid\u0117 ilgalaik\u0119 \u0161vietimo kaip \u017emogi\u0161k\u0173j\u0173 resurs\u0173 tobulinimo svarb\u0105. Suprantama, kad \u0161iame laikmetyje \u0161vietimo \u012fstaigos tampa svarbiausiais \u017eini\u0173 skleidimo centrais, kuriuose mokomi ne tik vaikai ir jaunimas, bet ir suaugusieji. Informacijos technologij\u0173 srities \u017einios sensta labai greitai, tod\u0117l gyventojams reikia sudaryti s\u0105lygas nuolatiniam, t\u0119stiniam kvalifikacijos tobulinimui bei nauj\u0173 \u017eini\u0173 \u012fsisavinimui.<\/p>\n Naujos technologijos \u012fgalina tradicinius, stati\u0161kus mokymo\/si procesus pakeisti dinami\u0161kais, interaktyviais, daro mokym\u0105\/si \u012fdomesn\u012f ir turiningesn\u012f. Tai kelia naujus reikalavimus mokymo \u012fstaig\u0173 technologiniam apr\u016bpinimui, mokymo proceso organizavimui, studij\u0173 programoms ir metodikoms, pedagog\u0173 kvalifikacijai. Informatizacija ir dirban\u010di\u0173j\u0173 tarpvalstybinis mobilumas turi lemiam\u0105 \u012ftak\u0105 profesin\u0117s veiklos charakteriui ir turiniui, skatina sen\u0173 specialybi\u0173 i\u0161nykim\u0105, nauj\u0173 darbo viet\u0173 suk\u016brim\u0105. Tradicin\u0117s veiklos formos, profesijos ir specialyb\u0117s kei\u010dia savo turin\u012f, o tuo pa\u010diu kei\u010diasi darbo rinkos sandara. Kiekvienas darbas reikalauja vis daugiau \u017eini\u0173, kurios turi b\u016bti nuolat atnaujinamos. \u0160is po\u017ei\u016bris l\u0117m\u0117 ir nuolatin\u012f studij\u0173 program\u0173 vykdom\u0173 Medicinos fakultete, tobulinim\u0105, nauj\u0173 rengim\u0105. \u0160iandienin\u0117 informacijos priemoni\u0173 gausa savo galimyb\u0117mis ne tik tenkina, bet ir \u017eymiai pralenkia formalius mokymo program\u0173 reikalavimus. Informacin\u0117s technologijos padeda sukurti nauj\u0105, besimokantiesiems patraukli\u0105 mokymosi aplink\u0105, kurioje lengviau realizuoti \u0161iuolaikinius didaktikos principus.<\/p>\n \u0160is tinklalapis \u2013 tai trumpa Medicinos fakulteto (buvusios Auk\u0161tesniosios medicinos mokyklos) raidos ir veiklos ap\u017evalga. Viliuosi, kad pateikta med\u017eiaga leis Jums giliau pa\u017einti m\u016bs\u0173 \u0161vietimo \u012fstaigos nueit\u0105 keli\u0105, kaitos procesus. Tikiu, kad m\u016bs\u0173 organizacijos kult\u016bra, paremta demokrati\u0161kumo vertyb\u0117mis ir tradicijomis, puosel\u0117tomis 100 met\u0173 \u2013 esmingiausias \u0161iuolaikin\u0117s institucijos, geban\u010dios atliepti laikme\u010dio i\u0161\u0161\u016bkius, \u012frodymas. \u012e i\u0161\u0161\u016bkius galima deramai atsakyti tik einant spartaus ir kryptingo atsinaujinimo keliu, visapusi\u0161kai panaudojant socialin\u0117s ir ekonomin\u0117s kaitos teikiamas galimybes.<\/p>\n Dabarties pasaulyje toks kelias galimas, tik vertinant \u017emones kaip brangiausi\u0105 turt\u0105 ir deramai \u012f j\u012f investuojant, vadovaujantis \u0161vietimu kaip esminiu bendros ateities k\u016brimo b\u016bdu.<\/p>\n Dekanas [\/vc_column_text][vc_btn title=”Bendrieji fakulteto nuostatai” style=”custom” custom_background=”#3aa395″ custom_text=”#ffffff” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.kaunokolegija.lt%2Fkk_wp_content%2Fuploads%2F2018%2F09%2FKK-Bendrieji-fakulteto-nuostatai.pdf|||”][\/vc_column][\/vc_row]<\/p>\n<\/div>","protected":false},"excerpt":{"rendered":" [vc_row][vc_column][vc_column_text] Spinduliuojanti ir nebl\u0117stanti yra i\u0161mintis, lengvai pastebima t\u0173, kurie j\u0105 myli, ir surandama t\u0173, kurie jos ie\u0161ko. Ji skuba atskleisti save tiems, kurie jos trok\u0161ta. I\u0161m. 6.32. Globalizacijos procesai, nulemti pasaulio \u0161ali\u0173 s\u0105veikos ir visuomen\u0117s kaitos, sustiprino \u0161vietimo politin\u012f pob\u016bd\u012f. Mokymosi vis\u0105 gyvenim\u0105 koncepcija akivaizd\u017eiai atskleid\u0117 ilgalaik\u0119 \u0161vietimo kaip \u017emogi\u0161k\u0173j\u0173 resurs\u0173 tobulinimo svarb\u0105. Suprantama, […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":10102,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"footnotes":""},"class_list":["post-5","page","type-page","status-publish","has-post-thumbnail","hentry"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/5","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5"}],"version-history":[{"count":8,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/5\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":10107,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/5\/revisions\/10107"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10102"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.kaunokolegija.lt\/mf\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\nir surandama t\u0173, kurie jos ie\u0161ko.<\/em>
\nJi skuba atskleisti save tiems, kurie jos trok\u0161ta.<\/em><\/p>\n
\n\u0160iandienos pedagogo vaidmuo vis labiau art\u0117ja prie mokytojo \u2013 \u017eini\u0173 vadybininko vaidmens, kurio viena i\u0161 svarbiausi\u0173 u\u017eduo\u010di\u0173 yra i\u0161mokyti mokytis pastoviai besikei\u010dian\u010dioje informacini\u0173 technologij\u0173 aplinkoje, bendradarbiauti kei\u010diantis informacija bei pristatyti savo informacij\u0105 kitiems. Informacin\u0117s visuomen\u0117s k\u016brimo pasiekoje kiekvienam besimokan\u010diajam atsiveria didesn\u0117s savirai\u0161kos galimyb\u0117s. Nei erdv\u0117, nei laikas neriboja studij\u0173. Informacini\u0173 technologij\u0173 pagalba galima studijuoti pasirinktus dalykus ar tobulinti kvalifikacij\u0105 nuotoliniu b\u016bdu.<\/p>\n
\nJulius Dovydaitis<\/p>\n