Naujienos

Rodyti kategorijas

N
Pristatyti užsakomojo tyrimo rezultatai
2025 04 liepos

Pristatyti užsakomojo tyrimo rezultatai

Birželio 19-ąją Kauno kolegijos Verslumo ir kūrybiškumo centre „ideaPoint“ įvyko šilta ir prasminga popietė – čia pristatyti užsakomojo tyrimo „Kremo ir serumo poveikio veido odos ro...
N
„Žalgirio“ arena prisipildė šventinės nuotaikos ir audringų aplodismentų – Kauno kolegijos absolventams įteikti diplomai
2025 02 liepos

„Žalgirio“ arena prisipildė šventinės nuotaikos ir audringų aplodismentų – Kauno kolegijos absolventams įteikti diplomai

Prieš keletą dienų Kauno „Žalgirio“ arenoje vykusios iškilmingos šventės metu buvo pasveikinta arti 1000 Kauno kolegijos absolventų – jiems įteikti profesinio bakalauro kvalifikacinį l...
N
Kosmetikos inovacijų kūrimui – INOSTARTAS-2 finansavimas
2025 26 birželio

Kosmetikos inovacijų kūrimui – INOSTARTAS-2 finansavimas

Kauno kolegijos Medicinos fakulteto Kosmetologijos katedra, bendradarbiaudama su verslo partneriais – UAB „Versus Labs“ ir UAB „ASMBR Technologijos“ – parengė dvi paraiškas Lietuvos inov...
N
Sveikatos priežiūros specialistai: profesijos, kurių paklausa nenustoja augti
2025 26 birželio

Sveikatos priežiūros specialistai: profesijos, kurių paklausa nenustoja augti

Užimtumo tarnybos (UŽT) kelerių metų stebėsena rodo realų darbo paklausos ir pasiūlos disbalansą medicinos srityje. Tuo tarpu Sveikatos apsaugos ministerija skelbia, kad Vyriausybės strategin...
N
Startuoja Kauno kolegijos elektroninė parduotuvė
2025 16 birželio

Startuoja Kauno kolegijos elektroninė parduotuvė

Su džiaugsmu pranešame – startavo Kauno kolegijos atributikos elektroninė parduotuvė. Nuo šiol visi bendruomenės nariai turės galimybę patogiai įsigyti įvairių gaminių – nuo drabuži...
N
Kineziterapijos ir socialinio darbo studentai dalyvavo projekte Suomijoje
2025 12 birželio

Kineziterapijos ir socialinio darbo studentai dalyvavo projekte Suomijoje

Gegužės 19–23 dienomis Tamperės taikomųjų mokslų universitete (TAMK UAS, Suomija) vyko projekto „Application of transprofessional trauma-informed approach in work with youth“ studijų sav...