Fizinio aktyvumo užsiėmimai

Kūno dizaino studijojeKūno dizainas – viena iš aerobikos rūšių, skirtų raumenų jėgai ir ištvermei, kūno judesių ir lankstumo amplitudei didinti. Jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį sudaro jėgos pratimai įvairioms raumenų grupėms, treniruotės metu atliekami pasipriešinimo pratimai, naudojant savo kūno svorį, svarelius, gumas ir kitą inventorių. Treniruotės baigiamos tempimo ir atsipalaidavimo pratimais. Kūno dizainas skirtas visiems kūno raumenims, todėl kūno formos tobulėja greičiau. Sporto užsiėmimų metu stiprinami pečių, nugaros, rankų, kojų, sėdmenų ir juosmens raumenys. Jie tampa tvirtesni, ištvermingesni, sudeginami riebalai ir įgaunama energijos. Treniruotės nėra aukšto intensyvumo, todėl jas lankyti gali bet kokio fizinio pasirengimo žmonės.

Crosstraining – pakankamai intensyvi jėgos treniruotė, puikiai tinkanti įvairaus fizinio pasirengimo lankytojams. Funkcinių treniruočių metu yra lavinamos kūno fizinės savybės, formuojamas sportiškas ir stangrus kūnas. Funkcinės treniruotės išskirtinumas – treniruočių metu atliekami kompleksiniai pratimai, kurių metu vienu metu apkraunama daug raumenų grupių. Jūsų kūnas bus lavinamas visapusiškai ne tik deginant riebalus, bet ir formuojant gražų bei ištvermingą kūną.

Step interval – intervalinė treniruotė, kurios metu jėgos ir ištvermės pratimai atliekami pakaitomis su kombinacijomis ant „step“ platformų. Mankštinantis lavinama ištvermė, stiprinami viršutinės ir apatinės kūno dalies raumenys. Taip pat intensyviai deginamos kalorijos, todėl gražėja kūno linijos, gerėja kraujotaka ir širdies veikla.

Ball training – treniruotė, kurios metu dirbama intervalais, atliekami pratimai įvairioms raumenų grupėms naudojant didelius ir mažus kamuolius. Treniruotė skirta stiprinti raumenis, ištvermei ugdyti, kūno lankstumui ir pusiausvyrai gerinti.

Treniruočių tvarkaraštis

Kūno dizaino studijoje (Sporto salės prieigos, Pramonės pr. 22, Kaunas) užsiėmimai vyksta 2016–2017 mokslo metų pavasario semestrą

Pirmadieniais 17.00 val.
Trenerė Ingrida Lavinskienė:  ball training

Antradieniais 16.15 val.
Trenerė Laura Mekšriūnienė: crosstraining, step interval

Trečiadieniais 17.00 val.
Trenerė Ingrida Lavinskienė: kūno dizainas

Sporto centro vadovas dr. Andrius Brusokas
Tel. (8 610) 197 88, e. p. andrius.brusokas@go.kauko.lt

Pasidalinkite savo nuomone:

Turite pastebėjimų? Pasiūlymų?
Norite išsakyti savo nuomonę ar pranešti apie įvykį?
Rašykite mums.

CAPTCHA vaizdas