Kauno kolegijos studentai profesinės praktikos metu dažnai užmezga vertingus ir ilgalaikius santykius su įvairiomis kompanijomis ir garsiais prekės ženklais. Štai Justino Vienožinskio menų fakulteto Įvaizdžio dizaino katedros trečiakursė Eglė Ceringė praktiką atliko prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ marketingo skyriuje.

„Vietą praktikai susiradau savarankiškai. Prekybos centro „Mega“ valdytojai yra  UAB „Baltic Red“ – viena didžiausių komercinio nekilnojamo turto plėtros ir valdymo kompanijų Baltijos šalyse. Kompanija turi atskirą marketingo skyrių, kuriame organizuojami pramogų projektai: reklamos kampanijos, žaidimai ir kt. Darbas su kompanijos marketingo skyriumi man pasirodė tarsi didelis neišnaudotų galimybių laukas, leidžiantis išbandyti save, kaip įvaizdžio dizaino srities profesionalę, darbe su prekybos ir laisvalaikio centru „Mega“, – apie įsimintiną praktiką pasakoja Eglė.

UAB „Baltic Red“ kompanija, gavusi E. Ceringės pasiūlymą bendradarbiauti, merginai prisipažino, jog nedaug dėmesio skiria komunikacijai su vartotojais socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“ ar „Instagram“, todėl norėtų tobulėti šioje srityje ir tokiu būdu pasiekti tikslinę vartotojų grupę. „Pasitarėme, ką drauge galime nuveikti ir kompanija pasitikėjo manimi, leisdama įvaizdžio kūrimui panaudoti viską, ką galima įsigyti „Megoje“: drabužius, avalynę, aksesuarus ir kt.“, – patirtimi dalijasi mergina. Eglė gavusi užduotį nieko nelaukė ir pradėjo veikti: „Pasiūliau kelis teminius variantus, su kuriais būtų galima susieti būsimus įvaizdžius: šv. Valentino diena, žiemos išpardavimai, pavasario mados tendencijos, žiemos olimpinės žaidynės. Kompanija išsirinko žiemos olimpinių žaidynių temą, paprašė pabrėžti tuo metu vykstantį išpardavimą.“

Kadangi socialinių tinklų vartotojai yra jauni žmonės, E. Ceringės pasirinko jaunatvišką, laisvą ir sportišką įvaizdį. „5–6 skirtingiems modelio įvaizdžiams mados fotosesijoje panaudojau visas aprangos ir avalynės detales, kurios tuo metu buvo skirtos žiemos išpardavimui, o prie visumos priderinau sportinį inventorių, atspindintį žiemos olimpines žaidynes. Daiktus fotosesijai rinkausi iš visų „Megoje“ esančių parduotuvių, pradedant prabangių kailių salonu ir baigiant populiarių, masinių prekės ženklų parduotuvėmis“, – prisimena E. Ceringė. „Fotosesiją įgyvendinti padėjo fotografė Rasa Jarmalienė, o modelį, kuris atspindėtų „Megos“ pirkėją ir socialinių tinklų vartotoją – išsirinkau pati. Sukurti lengvai adaptuojami, jaunatviški, žaismingi įvaizdžiai, kuriuose maišiau kasdienio, sportinio stiliaus drabužius su glamour detalėmis, paryškino modelio gyvastingumą, energiją ir grožį.“

Su E. Ceringe bendradarbiavusi UAB „Baltic Red“ kompanija džiaugėsi, jog praktikantės darbo rezultatas atitiko įmonės lūkesčius.

Visą fotosesiją pamatykite čia