Gerai žinoma Lietuvos įmonė patikėjo Kauno kolegijos studentų kūrybiškumu ir rengia būtent studentams skirtą projektą. Uždaroji akcinė bendrovė „Mantinga“ kartu su Kauno kolegija lapkričio 13-16 dienomis rengia bendras idėjų dirbtuves, kurių metu studentų komandos kurs naują maisto produktą bei turės galimybę varžytis dėl solidaus įmonės įsteigto prizinio fondo – 1000 Eur.

Į kitą savaitę prasidėsiantį projektą kviečiami dalyvauti maisto technologijų, verslo vadybos, pardavimų vadybos, maisto pramonės verslo vadybos, finansų, dizaino ir bet kurių kitų studijų programų studentai, kuriems įdomus kūrybiškas naujo produkto idėjų generavimo procesas. Keletą dienų skirtingų sričių studentai dalyvaus kūrybinėse dirbtuvėse ir susibūrę į komandas generuos idėjas, kokį produktą įmonė galėtų pasiūlyti jaunimo rinkai. Dirbtuvių finale studentų pateiktas idėjas vertins įmonės atstovai – būtent „Mantinga“ personalo sprendimu bus išrinkti prizininkai, pateikę originaliausias ir masinei gamybai pritaikomas idėjas.

Pirmasis projekto etapas – studentų atranka į dirbtuves. Pageidaujantys dalyvauti projekte studentai iki š.m. 10 dienos (penktadienio) 12 val. turi užpildyti anketą ir laukti naujienų iš projekto organizatorių. Jie susisieks anketoje nurodytais kontaktais ir informuos kandidatus. Iš atrinktų studentų bus suburtos komandos, kurios ir darbuosis projekto metu.

UAB „Mantinga“ yra moderni duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių kompanija, kuri per 19 metų iš šeimos verslo  išaugo į vieną didžiausių Rytų Europoje gamybinių įmonių. Jos asortimentą sudaro apie 400 „Mantingos“ gaminių, priskiriamų duonos, saldumynų, pikantiškų produktų, picos, užkandžių, spurgų, pastos ir sumuštinių kategorijoms. Šiuo metu įmonėje dirba per 1200 darbuotojų, „Mantinga“  produkciją eksportuoja net į 34 šalis, kurių egzotiškiausios – Tanzanija, Saudo Arabija ar Singapūras. Jaunimui įmonė geriausiai žinoma kaip įprasto studentų skrandžiui maisto – picų ir jos gaminių, užkepėlių, įvairių „submarinų“ gamintoja. Įmonės produkcijos galima įsigyti prekybos centruose, degalinėse, viešbučių restoranuose, maisto produktų automatuose.

Kaip teigia Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Verslo vadybos katedros dėstytojų komanda, inicijavusi projektą, vienas svarbiausių šiuolaikinio specialisto gebėjimų – darniai ir kūrybiškai dirbti įvairių sričių specialistų komandoje. Šiuolaikinėse organizacijose ir aukštajame moksle dėmesys  telkiamas į tarpdiscipliniškumą, kuris atveria naujas inovacijų kūrimo galimybes. Iniciatoriai džiaugiasi – prie iniciatyvos bendradarbiauti su „Mantinga“ prisijungė Kauno kolegijos Maisto technologijų, Dizaino, Buhalterinės apskaitos katedros.

Pasak UAB „Mantinga“ vadovybės, Kauno kolegijos specialistų inicijuotas projektas sudomino naujovišku formatu – iki šiol įmonė nėra bandžiusi rengti intensyvių kūrybiškumo sesijų kartu su akademine bendruomene. Vadovų teigimu, įmonė, kasmet sukurianti per 150 naujų produktų, neabejoja, kad žodis „inovacija“  jau tapo „Mantingos“ vizitine kortele. Kadaise būtent ši įmonė Lietuvoje išpopuliarino naujovę –vadinamuosius kruasanus, pradėjusi pirmoji juos gaminti. Šiandien ant lietuviško pusryčių stalo prancūziški rageliai –  daugiau nei įprasti.

Noriu dalyvauti idėjų dirbtuvėse su „Mantinga. Dalyvio anketa