Kokybės vertinimas

Savęs vertinimas atliekamas kiekviename lygmenyje: dėstytojo, katedros, fakulteto, tarnybos, kolegijos. Šiame procese nenutrūkstamas kokybės gerinimo siekis laikomas neatsiejamu nuo atskaitomybės principo. Atlikus dėstytojo, katedros, fakulteto, kolegijos veiklos savianalizę, atskleidžiami atitinkamos veiklos srities privalumai, tobulintini aspektai, galimybės ir grėsmės, pateikiami gerosios patirties pavyzdžiai, palyginami atskiri kolegijos ir jos padalinių veiklos rodikliai, nustatomos prioritetinės kokybės gerinimo kryptys bei sudaromas veiksmų planas kokybei gerinti.

Kauno kolegijos studijų programų akreditavimo terminai

Kauno kolegijos akredituotų studijų programų išorinio vertinimo išvados

Kauno kolegijos veiklos vertinimo išvados

Kauno kolegijos studijų programų pažangos ataskaitos

Pasidalinkite savo nuomone:

Turite pastebėjimų? Pasiūlymų?
Norite išsakyti savo nuomonę ar pranešti apie įvykį?
Rašykite mums.

CAPTCHA vaizdas